۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

فرود اضطراری یک هواپیما پس از تهدید

یک فروند هواپیما که از پایتخت لهستان به سمت مصر در حرکت بود، بعد از دریافت تهدیداتی مبتنی بر وجود بمب در هواپیما، مجبور به فرود اضطراری در «بلغارستان» شد.
کد خبر : ۲۶۹۴۹۶
صراط: یک هواپیمای لهستانی که از «ورشو» پایتخت لهستان به سمت مصر در حرکت بود مجبور شد پس از اینکه هشدارهایی مبنی بر وجود بمب در آن دریافت کرد، در «بورگاس» بلغارستان فرود اضطراری داشته باشد.

از اوایل هفته، موجی از ناآرامی‌ها بعد از حمله تروریستی تکفیری‌های داعش در «پاریس» پایتخت فرانسه که 129 کشته و بیش از 300 زخمی برجای گذاشت، به راه افتاد.

بعد از این حمله، عملیات دستگیری مظنونان این حادثه در پاریس ادامه یافت که منجر به انفجار یک عامل انتحاری دیگر در حومه پاریس و کشته شدن چندین نفر دیگر شود.

از طرف دیگر روز چهارشنبه (دیروز)، دو هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی فرانسه به دلایل امنیتی مجبور به تغییر مسیر خود شدند.

این دو هواپیما از آمریکا عازم فرانسه بودند و پس از دریافت تهدید تلفنی مبنی بر وجود بمب در هواپیما، به سوی شهرهای «سالت لیک سیتی» و «هالیفاکس» مسیر خود را منحرف کردند.

همچنین در ادامه وضعیت امنیتی برقرار شده در اروپا به دنبال حملات تروریستی پاریس، پلیس دانمارک روز چهارشنبه یکی از ترمینال‌های فرودگاه کپنهاگ را پس از یافتن یک چمدان مشکوک تخلیه کرد.

تکفیری‌های داعش در روزهای اخیر همچنین ویدئوهایی تهدید آمیز منتشر کرده‌اند و تهدید کرده‌اند که حملات تروریستی خود در سراسر اروپا را ادامه می‌دهند و همین امر موجی از نگرانی‌ها را در بین کشورهای اروپایی و آمریکا به وجود آورده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط بمب لهستان