۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

گل محمدی: از مربیان تیم امید گله دارم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: جا دارد از مربیان تیم ملی امید گله کنم که 4 نفر از بازیکنان فیکس ما در بازی با استرالیا بازی نکردند و در مقابل حریف، نفراتی به میدان رفتند که در تیم خودشان هم فیکس نبودند.
کد خبر : ۲۶۹۵۸۵
صراط: یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی حساسی در پیش داریم و از نظر وضعیت جدول این بازی یکی از بازی‌های حساس هفته است.

وی افزود: طبق آماری که به دست آورده‌ایم صبا تیمی است که در بازی‌های خانگی خوب نتیجه گرفته است و از این نظر بهترین تیم لیگ است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: صبا تلفیقی از جوانی و تجربه است و همین امر سبب شده بازی‌های خوب و هدفمندی از این تیم ببینیم.

گل محمدی بیان کرد: همیشه نسبت به صبا احساس نزدیکی و عاطفی خوبی داشته و دارم و امیدوارم بتوانیم در بازی فردا برابر صبا برنده میدان باشیم.

وی عنوان کرد: مشکلاتی داریم که نبود بازیکنان در تمرینات در روزهای گذشته مهم‌ترین مشکلات ما بود و کاوه رضایی بازیکن ملی پوش ما از سفر گوام صبح امروز رسیده و حتی نتوانستیم وی را ببینیم و در تمرین ما حاضر باشد.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: 5 بازیکن امید ما نیز پس از بازی با پرسپولیس حتی نتوانستند یک بازی دوستانه انجام دهند و جا دارد از مربیان تیم ملی امید گله کنم که 4 نفر از بازیکنان فیکس ما در بازی با استرالیا بازی نکردند و در مقابل حریف، نفراتی به میدان رفتند که در تیم خودشان هم فیکس نبودند.

منبع: تسنیم