۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

کاشانی: مشکل لباس و خروجی حل شده

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: همیشه تیم‌های امید و پایه از مشکل لباس و خروجی رنج می‌برند که این ۲ مشکل را حل کردیم.
کد خبر : ۲۶۹۶۱۹
صراط: مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: همیشه تیم‌های امید و پایه از مشکل لباس و خروجی رنج می‌برند که این ۲ مشکل را حل کردیم.

حبیب کاشانی در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران گفت:‌ از 15 تا 26 آبان در اردوی امارات بودیم. قرار بود دو دیدار دوستانه مقابل عراق و استرالیا داشته باشیم که با توجه به درخواست عراقی‌ها برای دریافت پول، با تیم خوب استرالیا که هدایت آن بر عهده ویدمار بود، بازی کردیم.

وی افزود: در اردوی بعدی که از 11 تا 21 آذر در ترکیه برگزار می‌شود دو بازی دوستانه خواهیم داشت. سپس یک اردوی دیگر در کیش داریم که با یکی از تیم‌های ویتنام، کره شمالی یا تایلند بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد. سپس بازیکنان به تهران می‌آیند و برای اعزام به قطر یک روز زودتر به مشهد رفته و با مدد گرفتن از امام رضا (ع) راهی مسابقات می‌شویم.

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در مورد مسئله لباس بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد:‌ در بحث لباس اسپانسر ما آل‌اشپورت است. در امارات 78 میلیون پرداخت کردیم و لباس‌ها را تحویل گرفتیم تا در قطر از آنها استفاده کنیم. 20 هزار و 800 دلار پول اضافه بار برای آوردن این لباس‌ها به ایران پرداخت کردیم. ما انتظار حمایتی که از تیم ملی بزرگسالان به عنوان آئینه فوتبال ایران می‌شود را نداریم. چرا که تیم ملی بزرگسالان خودش درآمدزا است و در صورت صعود به جام جهانی به طور مثال 10 میلیون دلار پاداش می‌گیرد اما ما می‌توانیم بخشی از این پول را در تیم‌های پایه صرف کنیم. در جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون آلمان داشتیم آنها تاکید می‌کردند که تنها راه پیشرفت توجه به تیم‌های پایه است. اکنون مربیان تیم‌های پایه از نداشتن امکانات و لباس آسیب می‌بینند و گلایه می‌کنند که تا امروز فقط یک دست لباس دریافت کردند.

کاشانی در مورد بحث بلوکه شدن پول تیم ملی امید در فدراسیون خاطرنشان کرد:در مرحله مقدماتی هیچ پولی به ما پرداخت نشد. پس از صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک کمیته المپیک از اول سال 94 برای ما 132 میلیون در نظر گرفت که این پول در حساب فدراسیون است. طباطبایی مسئول مالی فدراسیون به ما می‌گوید شما اسناد هزینه را بیاورید و ما پول را بدهیم در حالی که ابتدا پول می‌دهند و سپس اسناد هزینه را می‌گیرند. به نظر می‌رسد کار بر عکس شده است. اکنون کمتر از 60 روز تا شروع مسابقات باقی مانده و همه برای موفقیت تیم ملی امید زحمت می‌کشند. جا دارد از مسئولان سپاه،‌نظام وظیفه و ارتش و .... تشکر کنم. یک از مشکلات تیم ملی امید همواره بحث خروج بازیکنان و لباس بوده است که ما این دو مشکل را حل کردیم. یک عذرخواهی هم به مربیان لیگ برتری بدهکاریم که آنها بازیکنان خود را در اختیار ما می‌گذارند و بنده شرمنده آنها هستم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط لباس امید
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم