۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

دایی: لک یک شیرجه هم نزد

سرمربی صبا اعتقاد دارد تیمش اگر خوش‌شانس با کسب سه امتیاز، بازی با ذوب‌آهن را به پایان می‌رساند.
کد خبر : ۲۶۹۶۶۰
صراط: علی دایی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب آهن گفت: بازی خیلی نزدیکی بود و هر دو طرف فرصت‌هایی داشتند. فکر می‌کنم اگر خوش شانس بودیم می توانستیم برنده شویم.

وی افزود: تمام روزنه‌ها را بر روی حریف بسته بودیم تا حدی که بازیکن تیم ذوب‌آهن در طول مسابقه بیشتر از 5،6 پاس نتوانستند به هم بدهند در کل حریف ما در نیمه اول یک فرصت نصفه و نیمه داشت و در نیمه دوم هم چیزی از آنها ندیدیم. دلیلش هم این بود که ما با بازی خوبمان اجازه ندادیم حریف صاحب موقعیت شود.

دایی تاکید کرد: اگر مهاجمان ما قدر فرصت‌ها را می‌دانستند و در دقایق آخر آن دو موقعیت گل را از دست نمی‌دادند الان برنده میدان بودیم. متاسفانه خوش‌شانس نبودیم و نتیجه به دست آمده نه به درد ما می‌خورد و نه ذوب‌آهن.

سرمربی صبا درباره اینکه تعطیلات تا چه حد به تیمش ضربه زده است یادآور شد: مطمئنا این تعطیلات به نفع هیچ یک از تیم‌های لیگ برتری نیست. به اعتقاد من تیم‌ها به مرز آمادگی بدنی لازم رسیده‌اند و اگر بازی‌ها پشت سر هم برگزار شود مطمئنا تیم‌ها بسیار موفق‌تر خواهند بخصوص تیم ما که قبل از تعطیلات نشان داد که به شرایط ایده‌آل رسیده است. این وقفه‌ها باعث می‌شود تیم‌ها از نظر تاکتیکی هم افت کنند و مجددا زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل خود برسند.

دایی در واکنش به این موضوع که دلیل بازی نه چندان خوب ذوب‌آهن عدم هماهنگی نفرات این تیم بود مسئله دیگر، تصریح کرد: ما به شکلی بازی کردیم که حریف در زمین خودش تجمع می‌کرد و این معدود بازی‌هایی بود که ذوب‌آهن به این شکل کار می‌کرد. همین تجمع حریف به ما اجازه نمی‌داد که بتوانیم روی دروازه آنها موقعیت گل ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: همه نقاط را برای حریف بسته بودیم تاحدی که حامد لک در این بازی حتی یک شیرجه هم نزد و اصلا به زحمت نیفتاد. تیم ما قدرت این را داشت که برنده از میدان بیرون بیاید همانطور که گفتم دو موقعیت خود را در دقایق پایانی از دست دادیم. در صحنه‌ای که آرام‌طبع به توپ نرسید اگر خودش را به سمت توپ می‌انداخت هم توپ وارد دروازه می‌شد و هم خودش مهاجمان باید بدانند که در اینگونه صحنه‌ها باید خودشان را سمت توپ پرتاب کنند. به هر حال بچه‌ها زحمت خود را کشیدند و انشاءالله در بازی‌های آینده دو امتیاز از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

دایی در باره اینکه چرا تیمش نماینده‌ای در تیم امید و بزرگسالان ندارد، گفت: بازیکنان امید ما در ترکیب اصلی‌مان فرصت بازی پیدا نکردند. نفرات تیم ما برای اینکه بتوانند به ترکیب اصلی راه پیدا کنند باید خیلی بیشتر از اینها تلاش کنند. در همین تیم‌مان نفراتی داریم که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند اما سرمربی تیم ملی این نظر را ندارد.

منبع: تسنیم