۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

طوماری برای برچیدن قلیان‌سراها+تصویر

مردم انقلابی و شهیدپرور شاهین‌شهر با نصب بنر در سطح شهر و امضای طوماری به طول 10 متر از اجرایی شدن اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی حمایت کردند.
کد خبر : ۲۶۹۶۶۹

صراط: مردم انقلابی و شهیدپرور شاهین‌شهر با امضاء طوماری به طول 10 متر از تلاش‌ها و زحمات فرماندار، امام‌جمعه و دادستان شاهین‌شهر در رابطه با پلمب قلیان‌خانه‌ها و اجرایی شدن اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی قدردانی و از این حرکت حمایت کردند.

در این طومار 10 متری که جمعی از طلاب، روحانیون، ائمه جماعت مساجد، مسئولان هیئت مذهبی، بسیجیان و امت حزب‌الله شاهین‌شهر در نزدیکی محل مصلای نماز جمعه آن را امضا کرده‌اند؛ آمده است: با توجه به آیه 71 سوره مبارکه توبه از اجرایی شدن اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی از تمام تلاش‌ها و مجاهدات صادقانه و خستگی‌ناپذیر طلایه‌داران عمل به فرضیه امر به‌ معروف و نهی از منکر علیرغم تمامی فشارهای پیدا و پنهان در برخورد با مراکز عرضه قلیان که بعضاً به پاتوق فساد نیز مبدل شده بود مراتب حمایت، قلبی، زبانی و عملی خود را به عمل می‌آوریم.

امضاکنندگان این طومار، حمایت قاطع خود را از اقدام شجاعانه و فرهنگی علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، مرتضی ملکیان امام‌جمعه شاهین‌شهر، محسن بوسعیدی دادستان شهرستان در پلمب مراکز عرضه قلیان خانه‌ها اعلام کردند.

همچنین به دنبال اجرای طرح تعطیلی قلیان‌سراهای این شهرستان، پارچه نوشته‌ها و بنرهای متعددی با مضامین حمایت و قدردانی از این اقدام نیروی انتظامی و شورای تأمین شهرستان شاهین‌شهر و میمه از سوی طیف‌ها و گروه‌های مختلف مردم در چندین نقطه پرتردد و میدان‌های این شهر نصب‌شده است.


منبع: فارس