۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

واکنش مقدم به مصرف شیشه در مترو

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروگفت: انتشار عکسی در خصوص استعمال مواد مخدر در قطار مترو در شبکه‌های مجازی واقعی نيست.
کد خبر : ۲۶۹۸۹۳
صراط: مقدم درباره خبر انتشار عکس استعمال مواد مخدر گفت: انتشار عکسی که نشان می‌دهد فردی در داخل واگن مترو با استفاه از پایپ مواد مخدر مصرف می‌کند به هیچ عنوان واقعي نيست و مطمعنن این عکس  برای خراب کردن مجموعه مترو گرفته و انتشار داد ه شده است.

وی با اشاره به  اینکه  قطارها مجهز به دوربین هستند افزود: زمانی که اين عکس گرفته شده نشان می‌دهد که قطارها خلوت بوده و مطمئنن اگر فردی  در قطار مواد مخدر مصرف می‌کرده، راهبر با استفاده از دوربین‌ها مي توانسته آن را مشاهده کرده و با آن برخورد كند.

 مقدم با تاكيد بر اينكه این عکس صحنه سازی است گفت:  عکس از این فرد گرفته شده اما مطمئنن استعمالی صورت نگرفته و معتقديم  که این عکس تعمدی و برای خراب کردن مجموعه مترو بوده است و با اطمينان  استعمال مواد مخدر در مترو را تکذیب می‌کنم چرا که نه جرأت ونه امکان این اقدام وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروخاطرنشان كرد: نوع  و زمان انداختن این عکس نشان می‌دهد که با هماهنگی قبلی و برای تخریب مجموعه مترو گرفته شده است.
برچسب ها: مقدم شیشه مترو صراط