۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

افشارزاده: قرارداد کرار را فسخ می‌کنیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: قرار بود کرار به ایران بیاید که هنوز این اتفاق نیفتاده اما اگر او نیاید از طریق مدیر برنامه‌هایش قرارداد این بازیکن را فسخ می‌کنیم.
کد خبر : ۲۷۰۰۲۵

صراط: سرپرست باشگاه استقلال گفت: قرار بود کرار به ایران بیاید که هنوز این اتفاق نیفتاده اما اگر او نیاید از طریق مدیر برنامه‌هایش قرارداد این بازیکن را فسخ می‌کنیم.

بهرام افشارزاده در خصوص جلسه روز گذشته هیأت مدیره آبی‌پوشان اظهار داشت: جلسه دیروز مثل تمامی جلسات ما برگزار شد و مسئله خاصی هم نداشت که بخواهم در موردش صحبت کنم. بیشتر این جلسه به مباحث روزانه باشگاه اختصاص داشت و در آن پیرامون این مباحث صحبت کردیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تلاش‌های باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات تونی کاروالیو که از این باشگاه شکایت کرده است، گفت: در مورد بازیکنان خارجی سخت پیگیر هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. البته آقای مانوسی‌فر در حال نامه‌نگاری و رایزنی هستند تا بتوانیم مطالبات کاروالیو را در فرصتی مناسب پرداخت کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که سرانجام آیا قرارداد کرار با استقلال فسخ شد یا خیر، گفت: در مورد این بازیکن بحث نداریم. ما منتظر بودیم تا کرار به ایران بیاید و قرارداد او را فسخ کنیم که هنوز او به ایران نیامده است. بحث جدیدی هم نداریم اگر مدیر برنامه‌هایش در جلسه شرکت کند قرارداد او را فسخ خواهیم کرد ولی مدیر برنامه‌های او در اهواز حضور دارد.

منبع: فارس