۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

تراکتور به نفت می‌رسد یا استقلال؟

در تنها بازی باقیمانده مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور تیم های نفت و استقلال تهران به مصاف هم می‌روند تا برنده این بازی حریف تراکتورسازی شود.
کد خبر : ۲۷۰۰۷۴

صراط: در تنها بازی باقیمانده مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور تیم های نفت و استقلال تهران به مصاف هم می‌روند تا برنده این بازی حریف تراکتورسازی شود.

روز چهارشنبه 4 آذر تیم‌های همشهری استقلال با نفت تهران به مصاف هم می‌روند که برنده این بازی در مرحله نیمه‌نهایی حریف تیم تراکتورسازی می‌شود.

تراکتورسازی همانند سایر تیم‌های لیگ برتری از مرحله سوم این مسابقات وارد جدول بازی‌ها شده و در اولین بازی خود میزبان تیم بعثت کرمانشاه بود که حریف از حضور در تبریز و بازی برابر تراکتورسازی انصراف داد.

تراکتورسازی در دور بعد در قم به مصاف صبای این شهر رفته و با یک گل از سد این تیم گذشت. شاگردان تونی اولیویرا در مرحله یک چهارم نهایی نیز از سد تیم سایپای کرج در تهران گذشته تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یابند.

حالا تراکتورسازی در نیمه نهایی میزبان برنده بازی تیم‌های نفت با استقلال تهران است.

تراکتورسازی تا پیش از این سه بار به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند که در هر سه بار با موفقیت از این مرحله عبور کرده و به دیدار نهایی رسیده بود.

در سال 55 تیم تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی بعد از تساوی یک بر یک برابر پاس تهران، در ضربات پنالتی به برتری دست یافته و فینالیست شد.

در سال 73 نیز تراکتورسازی در بازی رفت در تبریز با نتیجه دو بر یک و در بازی برگشت در یاسوج 4 بر 1 از سد فجر یاسوج عبور کرده و به دیدار نهایی صعود کردند.

در سال 92 نیز تراکتورسازی برای راه یافتن به دیدار پایانی به مصاف فولاد خوزستان در تبریز رفت که با تک گل سعید دقیقی برابر این تیم به برتری دست یافت.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط استقلال نفت