۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

گل‌محمدی: دربی حذفی حساس‌تر است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید بازی تیمش با سپاهان حساس‌تر از بازی‌های گذشته است چرا که تیم بازنده از مسابقه‌ها حذف می‌شود.
کد خبر : ۲۷۰۰۸۹

صراط: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید بازی تیمش با سپاهان حساس‌تر از بازی‌های گذشته است چرا که تیم بازنده از مسابقه‌ها حذف می‌شود.

یحیی گل‌محمدی درباره دیدار روز سه‌شنبه ذوب آهن و سپاهان در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقه‌های جام حذفی اظهار کرد: داربی همیشه حساس است. از طرفی این بازی در مسابقه‌های جام حذفی برگزار می‌شود و تیم بازنده دیگر شانسی برای حضور در مسابقه‌ها ندارد. به همین دلیل حساسیت‌های بازی افزایش یافته است. بازی‌هایی که با سپاهان انجام داده‌ایم همیشه حساس بوده و کیفیت بالایی داشته است. تمام سعی‌مان این است که این بازی، تماشاگرپسند باشد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: باید با تمرکز کامل به میدان برویم و اشتباه‌های فردی نداشته باشیم چرا که در آن صورت راهی برای جبران کردن اشتباه‌مان نخواهیم داشت. هر دو تیم آماده هستند و طبیعی است که بازنده حذف می‌شود و برنده به فینال می‌رود به همین دلیل می‌خواهیم پیروز بازی شویم.

او با ابراز تاسف از نبود یک ورزشگاه استاندارد در اصفهان تصریح کرد: این تنها موجودی این شهر است و باید با آن مدارا کنیم. اصفهان دو تیم بزرگ دارد اما هر دوی این تیم‌ها در این زمین بازی می‌کنند که کیفیت مناسبی هم ندارد. باید سعی کنیم از زمین مراقبت کنیم تا بیش از این آسیب نبیند چرا که باید در مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کنیم.

گل‌محمدی با اشاره به نبود دو بازیکن مصدوم تیمش و دیر رسیدن تعدادی از بازیکنان ملی‌پوش ذوب آهن گفت: بازی با صبا فیزیکی و پربرخورد بود. در مجموع انرژی زیادی از هر دو تیم گرفته شد و از دوندگی بازیکنانم راضی هستم. تیم صبا هم نشان داد که از آمادگی خوبی برخوردار است. در این بازی به طور کامل در شرایط ایده‌آل نبودیم اما سعی می‌کنیم روند رو به رشدمان را حفظ کنیم. یکی از دغدغه‌های ما در تعطیلات لیگ، داشتن بازی تدارکاتی است که باعث می‌شود بازیکنان در کوران مسابقه‌ها باقی بمانند.

سرمربی ذوب آهن درباره مصدومان تیمش اشاره کرد: مهرداد قنبری را تا پایان فصل در اختیار نداریم. محمد نژادمهدی و محمدرضا عباسی هم مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند.

او با بیان اینکه هنوز به جدایی یا جذب بازیکن خاصی فکر نکرده، افزود: هنوز تصمیمی درباره نقل و انتقالات نگرفته‌ایم. 4 بازی از نیم فصل اول باقی مانده و 2 بازی هم از نیم فصل دوم به نیم فصل اول اضافه شده است. در واقع تا فصل نقل و انتقالات 6 هفته باقی مانده است بنابراین فعلا زود است تا در این باره تصمیم بگیریم. هرچند که نقاط ضعف‌مان را شناسایی کرده‌ایم و باید در فصل نقل و انتقالات آن‌ها را برطرف کنیم ولی با هیچ بازیکنی برای جدایی یا جذب بازیکنی صحبت نکرده‌ایم.

گل‌محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با وجود مصدومیت پی‌درپی بازیکنانش و تعداد بالای بازیکنان ملی‌پوش این تیم از عملکردشان تا به اینجای فصل راضی است یا نه، گفت: تیم‌مان نسبت به سال قبل جوانتر شده و از طرفی بازیکنان نسبت به یکدیگر شناخت بیشتری دارند. مصدومیت‌ها و تعطیلات پی‌درپی تا حدودی ما را اذیت کرده ولی ذوب آهن تا حدودی راهش را پیدا کرده است. کاستی‌هایی وجود دارد اما سعی می‌کنیم آن‌ها را برطرف کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

منبع: ایسنا