۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

نامجومطلق: استقلال متکی به نفر نیست

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که این تیم در فصل جاری متکی به بازیکن خاص نیست و می‌تواند در آینده هم این نتایج خوب را ادامه دهد.
کد خبر : ۲۷۰۲۵۶

صراط: مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که این تیم در فصل جاری متکی به بازیکن خاص نیست و می‌تواند در آینده هم این نتایج خوب را ادامه دهد.

مجید نامجومطلق در خصوص شرایط فعلی استقلال و عملکرد این تیم در 12 بازی قبلی گفت: استقلال در بازی با فولاد یک بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و باید گفت که تیم پرویز مظلومی در حال پوست‌اندازی است. قبلا در عمق دفاع استقلال مشکلاتی وجود داشت اما الان با آماده شدن حنیف عمران‌زاده شرایط بهتر شده است. نکته مهم دیگر هم این است که استقلال به خوبی از قابلیت‌های بازیکنانش استفاده می‌کند.

بازیکن پیشین استقلال عنوان کرد: استقلال در این فصل متکی به یک بازیکن خاص نیست. یک زمان این بحث مطرح شد که استقلال بدون کرار دچار مشکل می‌شود ولی دیدید که این اتفاق نیفتاد. در بازی با فولاد هم به عنوان مثال امید ابراهیمی و خسرو حیدری بازی نکردند اما این تیم توانست برنده شود. من معتقدم لزومی ندارد وقتی یک بازیکن برای تیم حاشیه درست می‌کند، باشگاه همکاری اش را با او ادامه دهد. متکی نبودن به بازیکن، پیامدهای خوبی برای استقلال خواهد داشت.

نامجومطلق در مورد دیدار روز چهارشنبه هفته جاری استقلال با نفت تهران در جام حذفی اظهار داشت: من شرایط استقلال را بهتر از نفت تهران می‌دانم. البته نفت تیمی است که در آینده شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. بازی در جام حذفی سخت است و هر مسابقه حکم یک فینال را دارد چون یک باخت باعث کنار رفتن یک تیم می‌شود. بازی جذابی خواهد شد و من معتقدم استقلال وضعیت بهتری برای برد دارد.

منبع: تسنیم