۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

توصیف آیت‌الله صافی از ویژگی‌های سپاه

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: پافشاری بر اهداف اسلامی از ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر : ۲۷۰۴۷۴
صراط:  آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: پافشاری بر اهداف اسلامی از ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این مرجع تقلید در دیدار فرمانده سپاه امام علی ابن‌ابیطالب(ع) قم با تقدیر از فعالیت‌های سپاه پاسداران، اظهار کرد: سپاه پاسداران از نهادهایی است که توانسته خط اسلامی خود را حفظ کند.

وی اضافه کرد: الحمدالله اهداف اولیه سپاه که همان پافشاری بر احکام اسلام و نشر معارف ولایت اهل بیت(ع) بوده است، هنوز هم ادامه دارد و فرزندان عزیز ملت در این نهاد، همچنان در حال انجام وظیفه هستند.

وی در بخش دیگری از توصیه‌های خود به فرمانده جدید سپاه قم گفت: جریان جنگ تحمیلی و حضور خالصانه مردم در دفاع از دین و پیروزی‌هایی که نصیب ملت شریف ایران شد، یک حرکت و جریان الهی بود که باید قدر این نعمت را دانست و یاد شهیدان عزیزی که در راه دفاع از اسلام عزیز، فداکاری کردند، با اصرار و پافشاری بر اهداف آنها در دفاع از احکام شرع و عزت اسلام، را گرامی داشت.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی خاطرنشان کرد: زحمات زیادی، پیش از انقلاب و زمان حضرت امام خمینی(ره) برای بروز چنین انقلاب اسلامی عظیمی کشیده شده که هدف همه اعتلای کلمه اسلام بوده است.

وی گفت: باید ارزش‌های اسلامی که قبل و ابتدای انقلاب دنبال آن بودیم، بدون کم و زیاد دنبال شود و شما سپاهیان عزیز که در خط مقدم این جبهه بوده‌اید، باید بر مواضع خود محکم بایستید و اولی به حفظ این ارزش‌ها و فداکاری‌ها، خود شما هستید که اگر این ارزش‌ها حفظ شود اسباب عظمت بیشتر فراهم می‌شود و دشمنان منکوب‌تر خواهند شد.

منبع: ایسنا