۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵

واکنش تند لیدر تیم ملی فوتبال به برنامه "سه، پنج، دو"

صدای عربده امثال ما مشوقین فوتبال در ورزشگاهها با ایران ایران گفتن به گوش مردم می رسد اما برخی از بازیگران سینما و تلویزیون صدای عربده مستانه شان از جنس دیگری است . آیا اگر شخص یا مجموعه ای تلویزیونی اینگونه به بیان انتقادات خود از وضعیت سینما بپردازد و دستهای پشت پرده آنها را افشا کند ظرفیت لازم را از خود نشان می دهند؟
کد خبر : ۲۷۰۴۹
"صراط" - با نزدیک شدن به قسمتهای پایانی برنامه طنز "سه ، پنج ، دو" واکنشها به برخی از بخشهای این سریال آغاز شده است .
هر چند که علی پروین، حسین هدایتی، مجید نامجو مطلق و واعظ آشتیانی از مراحل ساخت این سریال بازدید کردند اما برخی از مشوقان فوتبالی اعتراض خود را به نوع نمایش این سریال از شخصیت لیدر باشگاه بیان کردند .
به گزارش سرویس ورزشی صراط نیوز عباس اسماعیل بیگی مسئول ساماندهی مشوقین باشگاه پرسپولیس و سر لیدر اصلی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به این نکته که رسانه ملی برای نشان دادن مشکلات بعضی از لیدرها به مسخره کردن آنها پرداخته است واکنش تندی را به سریال "سه ، پنج ، دو" نشان داد .
اسماعیل بیگی گفت : صدای عربده امثال ما مشوقین فوتبال در ورزشگاهها با ایران ایران گفتن به گوش مردم می رسد اما برخی از بازیگران سینما و تلویزیون صدای عربده مستانه شان از جنس دیگری است .
وی افزود: آیا اگر شخص یا مجموعه ای تلویزیونی اینگونه به بیان انتقادات خود از وضعیت سینما بپردازد و دستهای پشت پرده آنها را افشا کند ظرفیت لازم را از خود نشان می دهند؟
لیدر سر شناس فوتبال که در فصل گذشته درگیری اش با علی دایی حاشیه هایی را برای پرسپولیس درست کرده بود اظهار داشت: برای بازی ایران در جام ملتهای آسیا گروهی از هنرمندان همراه تیم ایران بودند ، ایرانی های حاضر در ورزشگاه پس از بازی به ما مراجعه می کردند و عکس یادگاری می گرفتند اما هیچکدام از بازیگران را نمی شناختند .
وی افزود: در برخی از مکانها ما برای بازیگران! مترجمی می کردیم چون آنها زبان بلد نبودند .
اسماعیل بیگی در ادامه با بیان جمله ای تهدید آمیز گفت: اگر با مسخره کردن مشوقین فوتبال مردم شاد می شوند ما سکوت می کنیم اما سازندگان و بازیگران بدانند که اگر ما بخشی از زندگی آنها را افشا کنیم آبرویشان می رود .
این لیدر فعال فوتبال در پایان ضمن بیان این نکته که اکثر مشوقین فعال پرسپولیس تحصیل کرده هستند به مجید مختاری از لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد که رتبه دوم کنکور کارشناسی ارشد هموتولوژی را عهده دار است و از رئیس سازمان صدا و سیما خواست تا علاوه بر اینکه نقاط ضعف و دستهای پشت پرده را نمایش می دهد به بیان نکات مثبت هم بپردازند .

گفتنی است در مجموعه تلویزیونی "سه ، پنج ، دو" شخصی در نقش لیدر و با نام اسماعیل کارهای غیراخلاقی را برای منافع شخصی اش و سود بردن عده ای در فوتبال انجام می دهد .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
حرف حق تلخه برادر.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
حقیقت قدیما هم تلخ بود ، عیب نداره!!!