۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

کمین قوی ارتش سوریه در حمص

ارتش سوریه با اجرای عملیات کمینی منحصر به فرد علیه گروههای تروریستی در حمص شمار دیگری از تروریستها را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.
کد خبر : ۲۷۱۷۳۹
صراط: ارتش سوریه با اجرای عملیات کمینی منحصر به فرد علیه گروههای تروریستی در حمص شمار دیگری از تروریستها را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

یگانی از ارتش سوریه با اجرای عملیات کمین علیه گروههای تروریستی در جاده مواصلاتی "برج قاعی" و" السمعلیل" در منطقه الحوله در حومه شمالی حمص، شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رسانده یا آنها را زخمی کردند.

همزمان ارتش سوریه یک خمپاره انداز، یک خودروی زرهی و 4 خودروی مجهز به سلاح های تروریست‌ها را در دامنه های غربی کوه "الهیال" و اطراف میدان نفتی "شاعر" و روستای "الفرحانیه" در حومه حمص منهدم کرد.

ارتش سوریه دو خودروی بمبگذاری شده تروریستهای داعش که سعی داشتند با آن مناطق نظامی العاکوله غربی در حلب واقع در شمال این کشور را هدف قرار دهند منفجر کردند. نیروهای ارتش سورریه روز گذشته العاکوله غربی را به کنترل خود در آورده بودند. 

گروههای تروریستی از کشته و زخمی شدن شماری از عناصر خود در عملیات ارتش سوریه در حومه جنوبی حلب خبر دادند.

و خبر دیگر اینکه جنگنده های روسی از ساعات اولیه صبح امروز کامیونهای حامل سلاح و مهمات تروریستها را که سعی داشتند از یک گذرگاه ترکیه وارد شهرک الدانا در حومه ادلب شوند هدف قرار دادند.

همچنین جنگنده‌های سوخوی روسیه شرق شهرک الحراک و مقر تیپ "52" سابق در حومه شرعی درعا را بمباران کردند که در پی آن مراکز تجمع و انبارهای تسلیحاتی جبهه النصره منهدم شد.

این جنگنده ها همچنین تانکرهای سوخت گروههای مسلح در نزدیکی شهر الباب در حومه شمال شرقی حلب را هدف قرار داده و آن را منهدم کردند.

منبع: تسنیم