۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
سوءاستفاده از نوع اصلاح‌طلبان

دروغ‌هایی درباره حمله به 2 اصلاح‌طلب در ورامین و یاسوج

اصلاح طلبان فضا را برای دروغ پردازی مناسب دیده و روایت های دلخواه خود را از دو حادثه اخیر در قرچک ورامین و یاسوج بیان کرده اند.
کد خبر : ۲۷۱۹۲۴
گروه سیاسی صراط - سخنرانی اخیر دو اصلاح طلب، موسوی لاری و آذر منصوری در قرچک ورامین و یاسوج، به جنجال کشیده شد؛ در این بین اصلاح طلبان فضا را برای دروغ پردازی مناسب دیده و روایت های دلخواه خود را از این دو ماجرا بیان کرده اند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، البته این روایت های ناقص و جعلی، توجیه کننده اصل اقدام نیست و در هر صورت اقدام برهم‌زنندگان سخنرانی های قانونی و مجوزدار امری مذموم است اما بحث بر سر این است که این اتفاقات فضا را برای سوءاستفاده اصلاح طلبان هم فراهم کرده است.

اول – عمامه را چه کسی انداخت؟/ گاز اشک آوری که فراموش شد

در شرایطی که اصلاح طلبان اصرار داشتند برهم زنندگان سخنرانی موسوی لاری در قرچک ورامین عمامه او را انداخته اند اما اصل ماجرا این چنین نیست؛ چنانکه خود او گفته: «عده‌ای از ناراضی‌ها به همراه نماینده مجلس، جلوی در سالن همایش تجمع کرده بودند. در مسیری که به سمت بالا حرکت می‌کردیم، دست همراهان خورد و عمامه از سر من افتاد... من چیزی متوجه نشدم، جلوی سالن سروصدایی کردند و بعد هم ما را به سمت سالن راهنمایی کردند و برنامه طبق وعده انجام شد».

همچنین ماجرای گاز اشک آور یکی از همراهان موسوی لاری هم در این داستان سرایی ها نادیده گرفته شد. حسین نقوی حسینی، نماینده ورامین و قرچک که در مراسم اصلاح‌طلبان حضور داشت؛ گفته است: «تنها تنشی که به وجود آمد این بود که یکی از محافظان آقای موسوی لاری در مراسم گاز اشک‌آور زد و عده‌ای از مردم را آزار داد. این آقای محافظ نگران شد و گاز اشک‌آور زد. آقای موسوی لاری چون سابقه افتادن عمامه را دارند، فوری عمامه‌اش را برداشتند که نیفتد.... چون اطرافیانش یک باند قوی بودند و اصلاً مردم نتوانستند دستشان را به آقای موسوی لاری برسانند. اطرافش هم برادران نیروی انتظامی بودند و هم یک تیم قوی. از ترس اینکه عمامه‌شان نیفتد هم آن را برداشتند.»

دوم – سیلی آقای همراه آذر منصوری به دختر معترض

در ماجرای جنجال در سخنرانی آذر منصوری در یاسوج ه شروع داستان از سوی اصلاح طلبان نادیده گرفته شد. چنانکه جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج از سیلی زدن همراه مرد آذر منصوری به یک دختر به عنوان نقطه شروع ماجرا یاد کرده است.
سیدحسین عبدی‌پور گفته است: "درگیری‌ها و تشنج  فیزیکی بعد از بی احترامی و سیلی زدن مستقیم یکی از همراهان  مرد غیردانشجوی خانم منصوری به خواهر دانشجوی دانشگاه که نسبت به برنامه معترض بود، شروع شد."