۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

آمادگی عجیب بدنی ماجدی +عکس

میرشاد ماجدی سرپرست سابق استقلال، سومین هفته حضورش در تیم متمول لیگ یکی را می‌گذراند.
کد خبر : ۲۷۲۳۲۰
صراط: تیم پولدار خونه به خونه حالا سرپرستی به نام میرشاد ماجدی دارد که البته یک فوتبالیست و البته فوتسالیست با سابقه بوده است. تیمی که اکبر میثاقیان و محمدرضا مولایی را بالا سر خود می‌بیند و به تازگی اکبرمحمدی هم دستیاری اکبرمیثاقیان را پذیرفته و علی امیری هم در باشگاه خونه به خونه فعالیت می کند. بازیکنان سرشناسی هم در این تیم هستند که می شود به هادی شکوری و علیرضا نظیف کار اشاره کرد.

اما با همه این احوال، همه دوستان امیرقلعه نویی در خونه به خونه جمع هستند و فقط خود امیرقلعه نویی مانده که به این جمع اضافه شود که البته نمی شود! از بازیکنان سرشناس این فصل خونه به خونه هم می‌شود به هادی شکوری و علیرضا نظیف‌کار اشاره کرد.

ماجدی چندی قبل حکم نایب رئیسی هیئت فوتبال تهران را هم دریافت کرد. همه می دانند که او لینک های خوبی در وزارت ورزش دارد و حتی شنیده شده که می خواهد برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم ثبت نام کند.

میرشاد در آخرین روزهای پیش از حضورش در لیگ یک، جنگ شدید رسانه‌ای با استقلال هم پیدا کرده بود. حالا در این تصویر آمادگی بالای میرشاد را مشاهده می‌کنیم. او البته همیشه سعی می کند آمادگی بدنی اش را حفظ کند و مرتب ورزش می کند. میرشاد ماجدی مدتی هم مجری شبکه خبر بود و برنامه های ورزشی را اول صبح روی آنتن شبکه خبر می برد. میرشاد ماجدی همیشه به شوخی به دوستانش می گوید که اگر الان بازی کند، از خیلی از بازیکنان لیگ برتری هم بهتر است!

آمادگی عجیب بدنی ماجدی +عکس

منبع: وبسایت نود