۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

رحمانی: با استقلالی‌ها صحبت نکرده‌ام

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد که بحث جدایی سرمربی پرتغالی این تیم جدی نباشد.
کد خبر : ۲۷۲۳۹۴
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد که بحث جدایی سرمربی پرتغالی این تیم جدی نباشد.

بختیار رحمانی در خصوص اینکه تراکتورسازی در این فصل فراز و نشیب زیادی داشته است، اظهار داشت: شرایط ما در این فصل سخت بوده و خیلی خوب نتیجه نگرفته‌ایم اما تیم‌مان خیلی خوب بازی می‌کند.

وی در واکنش به اینکه شاید یکی از دلایل نتیجه نگرفتن تراکتورسازی تغییرات گسترده در این تیم بوده است، خاطرنشان کرد: به نظرم این مسائل هم تأثیرگذار بوده است. به هر حال ما تا به اینجا خوب نتیجه نگرفته بودیم اما ملوان را شکست دادیم و اگر دو سه بازی دیگر را هم بتوانیم به همین شکل پشت سر بگذاریم، وضعیت‌مان خوب خواهد شد. ما فقط به 2،3 برد پشت‌سر هم نیاز داریم تا روی روال بیفتیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه گویا خدمت سربازی‌اش نیم فصل به پایان می‌رسد و گفته شده قصد دارد به استقلال برود، گفت: در این مسئله حرفی ندارم. فقط در این مورد باید از سعید عباسی تشکر کنم که خیلی به من کمک کرد. درباره پایان خدمت سربازی‌ام هم چیزی نمی‌دانم و مسئولان باشگاه خبر دارند. هر اتفاقی پیش بیاید هم راضی هستم.

رحمانی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان باشگاه استقلال با او صحبت کرده‌اند تا جانشین کرار جاسم شود، گفت: نه من با کسی صحبت کرده‌ام و نه استقلالی‌ها با من حرفی زدند.

وی با بیان اینکه تمام امید و هدفش رسیدن دوباره به پیراهن تیم ملی است، افزود: یکی از انگیزه‌هایم برای اینکه زودتر خدمت سربازی را به پایان برسانم، بازگشت دوباره به تیم ملی است. این مسئله در حال حاضر به مهم‌ترین مسئله زندگی من تبدیل شده است.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی درباره دیدار تیمش مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم که بازی قشنگی باشد. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم به فینال برسیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

رحمانی درباره بحث جدایی تونی اولیویرا و اینکه گفته شد این مربی قصد دارد تراکتورسازی را ترک کند، گفت: من خبری در این خصوص ندارم اما امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و تونی در تراکتورسازی بماند. او واقعاً مربی خوبی است.
منبع: تسنیم