۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵

بن‌حسین: فیفا از داخل قابل اصلاح است

معاون سابق بلاتر که یکی از کاندیداهای ریاست فیفا است، اظهار داشت که امکان اصلاح فدراسیون بین‌المللی فوتبال از داخل است.
کد خبر : ۲۷۲۵۹۵
صراط:  معاون سابق بلاتر که یکی از کاندیداهای ریاست فیفا است، اظهار داشت که امکان اصلاح فدراسیون بین‌المللی فوتبال از داخل است.

علی بن‌حسین شاهزاده اردنی و رئیس فدراسیون فوتبال کویت که یکی از کاندیداهای ریاست فیفا در انتخابات آینده است اعلام کرد که فدراسیون بین‌المللی فوتبال قابل اصلاح استو باید مقامات بلندپایه آن محکوم شوند.


بن حسین در مصاحبه‌اش گفت: مظنون‌هایی که به تازگی دپارتمان عدالت آمریکا روز گذشته اعلام کرد بهتر است معرفی شوند تا همه به صورت شفاف بدانند که چه خبری درفیفا رخ داده است و شکی باقی نماند.

شاهزاده اردنی افزود: فساد قابل اصلاح است. اکنون زمان تغییر است. قبول ندارم که فیفا قابل اصلاح نیست من معتقدم که فیفا از داخل قابل اصلاح است.
بن حسین در پایان گفت: این که می‌گویند فیفا قابل اصلاح نیست قبول ندارم، زیرا با تغییر مسئولان بلندپایه این امر قابل اجرا است.

بن‌حسین یکی کاندیداها برای تکیه دادن بر منصب بلاتر به عنوان رئیس فیفا است که در این رقابت‌‌ها شیخ سلمان( رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا)، اینفاتینو ( دبیرکل یوفا)، چامپاین( مسئول سابق فیفا)، سیکسوال( فعال سیاسی) و پلاتینی رئیس یوفا که اکنون در تعلیق قرار دارد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط بن حسین فیفا