۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

محور برنامه های حزب ندای ایرانیان

رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان از تعیین رئوس و محور برنامه های این حزب برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر : ۲۷۲۷۷۱

 صراط: رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان از تعیین رئوس و محور برنامه های این حزب برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سیدشهاب الدین طباطبایی اظهار کرد: حزب ندا حزبی اجتماعی است و رویکرد ستاد هم به تبعیت از حزب توجه به مطالبات مردم است. براین اساس تلاش کردیم مشکلات و مطالبات مردم را شناسایی و دسته بندی و سپس در جلسات کارشناسی و با بررسی واقعیات موجود در کشور برنامه های پیشنهادی را برای پاسخگویی به مطالبات مردم تدوین کنیم و این برنامه ها از طریق انتخابات در برابر مردم قرار می گیرد و بدین ترتیب تمامی فعالیت‌های حزب برآمده از مردم و در خدمت مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: بر این اساس محورهای تعیین شده بر اساس سه پروژه نظر سنجی که مجموعا 17 شهرکشور را در بر می گیرد تهیه شده است و ستاد انتخابات پس از بررسی مشکلات مردم و دسته بندی آنها این پنج محور را به عنوان سرفصل‌های اصلی مطالبات مردم شناسایی نموده است.

طباطبایی "اشتغال با تاکید بر تولید ملی"، "حقوق شهروندی با تاکید بر حقوق زنان"، "بحران آب"، "سلامت با تاکید بر محیط زیست" و "امنیت داخلی بر مبنای قدرت بازدارندگی در منطقه" را 5 محور اصلی برنامه های حزب برای کاندیداهای مورد حمایت این تشکل اعلام کرد.

این عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد:جزئیات برنامه ها و شعار حزب ندای ایرانیان در انتخابات پیش رو طی دو هفته آینده در شورای عالی انتخابات حزب نهایی خواهد شد. برای ساختار ستادهای انتخاباتی نیز، ساختار متفاوت و کارامدتر از ساختارهای ستادهای پیشین احزاب طراحی و نهایی شده است که جزییات آن به زودی به استان‌های حزب ابلاغ و اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا