۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

روحانی "احمدی‌نژادی" تر است!

عضو شورای مرکزی انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل گفت: شما به رفتارهای رئیس جمهور قبلی منتقد هستید، اما امروز شما فاعل بسیاری از آن کارهای گذشته هستید. شما احمدی‌نژادی ترین فرد در سپهر سیاسی کشور هستید.
کد خبر : ۲۷۲۹۵۰
صراط:  عضو شورای مرکزی انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل گفت: شما به رفتارهای رئیس جمهور قبلی منتقد هستید، اما امروز شما فاعل بسیاری از آن کارهای گذشته هستید. شما احمدی‌نژادی ترین فرد در سپهر سیاسی کشور هستید.

رضا نجات عضو شورای مرکزی انجمن مستقل در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که صبح امروز (دوشنبه)‌در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد،گفت: پس از گذشت 800 روز تنها 4 دقیقه فرصت یافته‌ایم تا با شما به عنوان رئیس قوه مجریه صحبت کنیم. در این دو سال تریبون‌های یک طرفه برای تشکر و تمجید از سیاست‌های شما به راه بوده اما من از همین تریبون ضمن تشکر از شما انتقاداتی را خارج از فضای تعارف مطرح می‌کنم.

وی ادامه داد: آقای روحانی در دولت مذاکراتی شما، برای توجیه راهبرد غلط وابسته کردن همه امورات به سیاست خارجه، آسمان و ریسمان بافته‌ شده است و گفتید کربلا درس مذاکره است بیان این حرف‌ها نیز اشتباه است، در روزهای توهین به نبی مکرم اسلام شما وزیرخارجه کشور هتاک را در آغوش گرفتید این نیز اشتباه است، شما نباید همه چیز را به سیاست خارجه گره می‌زدید.

عضو شورای مرکزی انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل خطاب به روحانی تصریح کرد: شما به رفتارهای رئیس جمهور قبلی منتقد هستید، اما امروز شما فاعل بسیاری از آن کارهای گذشته هستید. آقای روحانی شما احمدی‌نژادی ترین فرد در سپهر سیاسی کشور هستید.

منبع: تسنیم