۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

نارضایتی مسافران ازمدیریت ترافیک+تصاویر

تعدادی از مسافران محور سوادکوه از عدم اطلاع‌رسانی مناسب پلیس‌راه مازندران درباره وضعیت محور‌های این استان انتقاد کردند.
کد خبر : ۲۷۳۰۶۸

صراط: برف و کولاک شدید از روز گذشته در مناطق کوهستانی سوادکوه آغاز شد؛ سرمای هوا و اجازه پلیس‌راه برای بازگشت مسافرانی که قصد عبور از محور سوادکوه به‎سمت تهران را دارند، موجب شد تا برخی از این مسافران از اطلاع‌رسانی گلایه داشته باشند.

نارضایتی مسافران ازمدیریت ترافیک+تصاویر

نارضایتی مسافران ازمدیریت ترافیک+تصاویر

 پلیس راه سوادکوه در حال بازگرداندن خودروها است

* توقف خودرو‌ها در پلیس‌راه سوادکوه

ابو‌القاسم جانبازی که از گرگان برای انتقال بیمار خود به تهران قصد عبور از محور سوادکوه را داشت با اشاره به اینکه صبح امروز به قصد رفتن از محور هراز حرکت کردیم، گفت: با ممانعت پلیس برای استفاده از محور هراز روبه‌رو شدیم و تا پلیس‌راه سوادکوه هم آمدیم که باز هم با ممانعت مجدد پلیس مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه انتظار بر آن بود که قبل از ورود به سوادکوه توسط پلیس‌راه از محدودیت ترافیکی مطلع می‌شدیم، افزود: مجبور به حضور در تهران هستم و امیدوارم با تلاش مسئولان شاهد باز‌گشایی محور باشیم.

رضا سلیمانی راننده تریلر حاوی لبنیات که در پلیس‌راه سوادکوه متوقف شده بود، گفت: حدود هشت ساعت در این منطقه حضور دارم و اطلاع‌رسانی لازم برای عدم آمادگی شهرستان برای تردد خودرو‌ها انجام نشد.

در بین مسافران و خودرو‌های مختلف پیر‌زنی هم که از مسافران کربلا بود، با اشاره به مسافرت چند‎روزه به کربلا خواستار تلاش بیشتر برای باز‌گشایی محور شد.

راننده خودروی جک که به‌دلیل لغزش در منطقه گدوک سوادکوه قسمتی از شیشه و درب خودروی او آسیب دیده بود، گفت: با حداقل سرعت ممکن در حال تردد بودم که با لغزش در جاده با کامیون برخورد کردم که قسمت راست خودرو آسیب دید.

نارضایتی مسافران ازمدیریت ترافیک+تصاویر

نارضایتی مسافران ازمدیریت ترافیک+تصاویر

 خودروی آسیب‌دیده در محور سوادکوه

* تردد بدون زنجیر چرخ در محور سوادکوه ممنوع است

رئیس پلیس‌راه مازندران نیز در گفت‌و‌گو با فارس، از اطلاع‌رسانی مناسب درباره وضعیت راه‌های مازندران خبر داده بود که مصاحبه با در‌ راه‌ماندگان محور سوادکوه از عدم اطلاع‌رسانی مناسب خبر می‌دهد.

فرمانده انتظامی سوادکوه نیز که در محل پلیس‌راه سوادکوه مستقر بود، با اشاره به وضعیت محور سوادکوه، گفت: از منطقه گدوک شاهد توقف خودروها هستیم.

وی افزود: تردد بدون زنجیر چرخ در محور سوادکوه ممنوع است و همکاران ما تلاش لازم برای کاهش مشکلات و مدیریت ترافیکی شهرستان را برعهده دارند.

نارضایتی مسافران ازمدیریت ترافیک+تصاویر

 اعضای تیم فوتسال شهروند ساری در محور سوادکوه متوقف شدند

نارضایتی مسافران ازمدیریت ترافیک+تصاویر

نارضایتی مسافران ازمدیریت ترافیک+تصاویر

* لزوم کاهش مشکلات در محورهای مازندران

هر‌چند بارش‌های سنگین در همه کشور‌ها با مشکلات مربوط به تردد و اختلال در زندگی عادی عمومی همراه است ولی با برخی اقدامات می‌توان مشکلات را کاهش داد.

به‎نظر می‌رسد پلیس‌راه مازندران که با همراهی راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، راهداران و هلال‌احمر تلاش برجسته‌ای در مسیر‌های مواصلاتی دارد و توسط مکان‌هایی که در طول مسیر‌های استان در اختیار دارد، می‌توانست در هدایت خودرو‌هایی که قصد استفاده از محور سوادکوه برای عبور از استان و انتقال به استان‌های مجاور را داشتند، مدیریت بهینه کند.

منبع: فارس