۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳

مسافران 15اتوبوس درحسینیه اعظم زنجان

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به انسداد محورهای منتهی به قزوین گفت: مسافران 15 دستگاه اتوبوس در حسینیه اعظم زنجان اسکان یافتند.
کد خبر : ۲۷۳۰۹۳

صراط: مجید فرخی امشب در حاشیه اسکان مسافران در راه مانده شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنا به تصمیمات کشوری از تردد خودروها در محورهای منتهی به استان قزوین خودداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان زنجان مشکلی در اسکان مسافران در راه مانده ندارد، ادامه داد: تمهیدات ابتدایی برای اسکان 10 هزار مسافر در راه مانده در محورها انجام شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه بنا به تصمیم‌گیری‌های شورای هماهنگی مدیریت ظرفیت‌های اسکان در شهرستان زنجان افزایش می‌یابد، عنوان کرد: تلاش داریم ظرفیت مکان‌های اسکان به 25 هزار نفر افزوده شود.

فرخی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای اسکان مسافران در راه مانده استفاده شود، تصریح کرد: در راستای افزایش ظرفیت اسکان از ظرفیت‌ مساجد و مدارس استفاده می‌شود.

وی با اشاره به آماده‌سازی اماکن اسکان برای میزبانی از مسافران اضافه کرد: سیستم گرمایشی این مراکز بازبینی شده و پتو نیز توسط هلال احمر تامین شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اسکان مسافران در شهرستان زنجان آغاز شده است، اضافه کرد: تاکنون مسافران 15 دستگاه اتوبوس در حسینیه اعظم زنجان اسکان داده شده است.

فرخی تاکید کرد: مشکل و کمبودی در زمینه اسکان مسافران در راه مانده وجود ندارد و تعامل دستگاه‌ها در این زمینه مطلوب است.

منبع: فارس