۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

تشییع پیکر شهید پس از 32سال+تصاویر

پیکر شهید حمزه سمعتی که روز گذشته پس از 32 سال به وطن بازگشت صبح امروز در بوشهر بر دستان مردم قدرشناس و ولایتمدار بوشهر تشییع و برای تدفین در زادگاه شهید به کنگان منتقل شد.
کد خبر : ۲۷۳۳۸۲

صراط: مراسم تشییع پیکر شهید سمعتی صبح امروز از محل بسیج مرکزی شهرستان بوشهر با حضور خیل عظیمی از مردم، مسئولان و همرزمان شهید آغاز شد.

تشییع پیکر شهید پس از 32سال+تصاویر

در این مراسم علاوه بر نیروهای مسلح، ارتشی، سپاهی و بسیجی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم نیز حضور داشتند و تشییع باشکوهی برای فرزند دیار خود پس از 32 سال برگزار کردند.

مراسم تشییع این شهید که از بسیج شهرستان بوشهر آغاز شده بود تا خیابان توحید ادامه یافت و سپس پیکر آن شهید والامقام برای تدفین به زادگاهش شهر کنگان منتقل شد.

تشییع پیکر شهید پس از 32سال+تصاویر

تشییع پیکر شهید پس از 32سال+تصاویر

بر اساس این گزارش، شهید سمعتی سی‌ام تیرماه سال 1362 در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسید که اثری از پیکرش به دست نیامد، اما در جریان تفحص کمیته جستجوی مفقودین، پیکر این شهید شناسایی شده است.

گروه تفحص مرداد‌ماه سال گذشته پیکر شهید سمعتی را پیدا کردند و پس از انجام آزمایش DNA به تازگی هویت او مشخص شد. شهید سمعتی هنگام شهادت 20 سال داشته و سه فرزند از او به یادگار مانده است.

منبع: فارس