۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

پیشروی ارتش سوریه در لاذقیه و حلب

ارتش سوریه به پیشروی خود در جبهه فرودگاه نظامی کویرس در حومه شرقی حلب ادامه داد و روستای "شویلخ" در شمال شهرک "حمیمه کبیره" را به کنترل خود در آورد.
کد خبر : ۲۷۳۳۸۸
صراط:  ارتش سوریه به پیشروی خود در جبهه فرودگاه نظامی کویرس در حومه شرقی حلب ادامه داد و روستای "شویلخ" در شمال شهرک "حمیمه کبیره" را به کنترل خود در آورد.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یگانهای ارتش سوریه طی عملیات گسترده نظامی دامنه کنترل خود بر شرق اتوبان بین المللی دمشق به حمص در "حرستا" را توسعه داده و مزارع واقع در جاده ارتباطی مدرسه "نور الشام" و "دوما" را به کنترل خود در آوردند.

در این عملیات همچنین شبکه ای از تونلها که تروریستها از آن استفاده می کردند ضبط و شناسایی شد.

همچنین در این عملیات، 24 تروریست جبهه النصره و جیش الاسلام در غوطه شرقی و غربی به هلاکت رسیدند.

یگانهای مهندسی ارتش سوریه نیز بعد از کنترل بر مزارع حرستا، بسیاری از بمبهایی که توسط تروریستها قبل از به هلاکت رسیدن و یا زخمی شدنشان کارگذاری شده بود، خنثی ساختند.

جنگنده های سوریه مخفی گاهها و خودروهای گروه تروریستی داعش در حومه شرقی حلب در شمال این کشور را منهدم کردند.

هلاکت 45 تروریست در ادلب و حماه

نیروهای ارتش سوریه در حومه ادلب و حما نیز بیش از 45 تروریست داعشی و وابسته به جیش الفتح را به هلاکت رساندند.

تداوم پیشروی های ارتش سوریه در لاذقیه

و خبر دیگر اینکه ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در لاذقیه واقع در غرب این کشور "تله الحریشه" در غرب "تله الشیخ محمد" در حومه شمالی لاذقیه را به کنترل خود در آورد.

نیروهای ارتش سوریه و دفاع ملی همچنین "تله رویسه یعقوب" در حومه شمال شرق لاذقیه را به کنترل خود در آوردند.

ادامه پیشروی ارتش سوریه در حومه شرقی حلب

ارتش سوریه همچنین به پیشروی خود در جبهه فرودگاه نظامی کویرس در حومه شرقی حلب ادامه داد و روستای "شویلخ" در شمال شهرک "حمیمه کبیره" را به کنترل خود در آورده و شماری از تروریستهای داعشی را به هلاکت رساند و یا آنها را زخمی کرد.

جنگنده های سوریه نیز «محمد درویش» ملقب به «ابوالغادیه» مسئول دفتر شرعی گروه تروریستی "احرار الشام" در غوطه شرقی دمشق را به هلاکت رساند.

همچنین شماری از تروریستهای داعشی در حمله خمپاره ای ارتش سوریه به ارتفاعات "الجراجیر" و گذرگاه "مرطبیه" در قلمون زخمی شدند.

و خبر دیگر اینکه توپخانه ارتش سوریه مواضع تروریستها و مراکز تجمع آنها در محله "جوبر" در شرق شهر دمشق و شهر دوما در حومه دمشق و دو شهرک "مسحره" و "الصمدانیه" در حومه قنیطره و شهر "بصر الحریر" و شهرکت "ناحته" در حومه دوما و روستای "جب الجراح در حومه حمص را گلوله باران کرد.

منبع: تسنیم