۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

زاهدی:"شهرزاد" به مردم کرمان توهین کرد

نماینده مردم کرمان در مجلس در تذکری از آنچه توهین به مردم کرمان در سریال شهرزاد می خواند انتقاد کرد.
کد خبر : ۲۷۳۹۸۵
صراط: نماینده مردم کرمان در مجلس در تذکری از آنچه توهین به مردم کرمان در سریال شهرزاد می خواند انتقاد کرد.

محمد مهدی زاهدی در تذکری در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس اظهار کرد: اخیرا سریالی تحت عنوان سریال شهرزاد که از نمایش های خانگی و به کارگردانی فردی به نام ح.ف است توهین جدی به مردم بصیر و ولایت مدار کرمان کرده که جای تاسف است اجازه پخش چنین سریال‌هایی داده می‌شود.

وی افزود: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم با این موضوع برخورد کنند و نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند و شکایت به قوه قضاییه نیز انجام شود که خود ما هم پیگیر آن هستیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه به جای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در زیرمجموعه این وزارتخانه شاهدیم که سیاسی کاری و نداشتن برنامه مناسب فرهنگی در اولویت قرار گرفته و بر اساس شواهدی که داریم زیرمجموعه راه خاصی را می‌روند که با فرمایشات آقای وزیر در تضاد است.

زاهدی با بیان اینکه نظام پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد هنوز حل نشده یادآور شد: آن‌ها دو ماه است حقوق نگرفته اند و بیش از دو سال است پاداش پایان خدمت دریافت نکردند. اعضای هیأت علمی که قبل از سال 83 بازنشست شدند نیز در عسر وحرج هستند و استاد تمام دانشگاه دریافتی اش یک میلیون و پانصد هزار تومان است. در کنار این‌ها قرار بوده فرهنگیان بازنشسته متناسب با تورم و مناسب با شاغلین افزایش حقوق داشته باشند . این‌ها فرزندانشان به سن ازدواج رسیده اند اما کمترین پولی برای تهیه جهیزه ندارند در حالیکه برخی از این‌ها یارانه هایشان نیز قطع شده است. لذا باید تسهیلاتی به آن‌ها پرداخت شود.

وی با اشاره به حقوق کم بازنشستگان نیروهای مسلح به ویژه ارتش، نیروی انتظامی و سپاه گفت که برخی از امیران و سرداران این دو نهاد با مشکلات جدی مواجه هستند.

نماینده مردم کرمان با اشاره به ابتلای تعدادی از مردم حوزه انتخابیه خود به آنفلوآنزا و ضمن ابراز تسلیت به خانواده های درگذشتگان یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رفسنجان تلاش خود را انجام داده اند ، آقای وزیر م به کرمان آمده اند که ما از این بابت از ایشان تشکل می‌کنیم ضمن اینکه قرار بود دارو به سرعت در کرمان توزیع شود که امیدواریم امروز این کار صورت گیرد تا رفع نگرانی شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: صراط زاهدی کرمان