۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

حاشیه‌های بازی تراکتورسازی با استقلال

تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران که برای نخستین بار در لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند در حالی که قهرمانی کارت زرد یا قرمز به همراه نداشت.
کد خبر : ۲۷۴۰۵۲

صراط: در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال تهران بود که 90 دقیقه تلاش دو تیم در نهایت ثمری نداشته و بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در این بازی محسن قهرمانی از دنیای داوری خداحافظی کرد. مهم‌ترین اتفاق وی در آخرین قضاوتش عدم استفاده از کارت زرد و قرمز در این بازی بود و گویا می خواست با خاطره خوش از دنیای قضاوت خداحافظی کند.

مصدومیت شدید کاردوسو سبب شده بود که در پایان بازی بازیکنان تیم تراکتورسازی جویای وضعیت هم بازی خود باشن کاردوسو که با سر به زمین اصابت کرد با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

کارلوس کاردوسو در یک صحنه به هوا پریده بود با سر به زمین برخورد کرده و به شدت مصدوم شد.
مصدومیت وی به حدی بود که گردن وی را آتل بسته و از زمین خارج کردند و بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شد.

کاردوسو دقایقی قبل از مصدومیت خود با ضربه سر دروازه تیم استقلال را تهدید کرد و شیرجه بلند رحمتی مانع ورود توپ به میدان شد.

ترکیب تیم تراکتورسازی در نیمه دوم با ورود فردین عابدینی و مهرداد بایرامی هجومی تر شد، اما این تعویض‌ها حاصلی برای تیم میزبان در برنداشت.

بازی خشن دو تیم در نیمه دوم باعث شده که بازیکنان بارها به خاطر مصدومیت دقایقی از زمین بازی خارج شوند.

با ورود بایرامی به زمین او به پست مهاجم رفت و آگستوسزار به پست اصلی اش در هافبک دفاعی رفت.
شدت سرما به حدی بود که بسیاری از تماشاگران حاضر در ورزشگاه به صورت ایستاده بازی را تماشا می کردند.

یکی از بازیکنان تراکتورسازی پس از خداحافظی محسن قهرمانی از داوری پیراهن وی را به یادگار گرفت.
بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال در لیگ برتر همواره گل داشته و این نخستین بازی دو تیم بود که با تساوی به اتمام رسید.

منبع: فارس