۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

کسر 20درصد از قرارداد همه اعضای فولاد

به دنبال نتایج ضعیف تیم فولاد هیئت مدیره باشگاه تصمیم به کسر ۲۰ درصد از رقم قرارداد بازیکنان ، کادرفنی و کادر پشتیبانی این تیم گرفت.
کد خبر : ۲۷۴۰۶۵
صراط: هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان به دلیل عملکرد ضعیف تیم بزرگسالان تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر،  همه بازیکنان، اعضای کادرفنی و پشتیبانی این تیم را 20 درصد از کل مبلغ قراردادشان، جریمه کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی که در پایان نیمه نخست با یک گل از تیم نفت تهران پیش بود در نیمه دوم 2 گل دریافت کرد تا 3 امتیاز ارزشمند و حیاتی دیگر را از دست بدهد.

در همین حال علیرضا اژدری‌زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد، پس از پایان این دیدار به درخواست اعضای هیئت مدیره باشگاه در خصوص جریمه اعضای تیم، دستور لازم برای کسر 20 درصد از مبلغ قراردادها را صادر کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیش از این در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه گفته بود که حضور فولاد در رده چهاردهم جدول اصلا جای توجیه ندارد و به هیچ وجه از این شرایط رضایت ندارم و  معتقدم می‌توانستیم در یارگیری بهتر عمل کنیم.

 فولاد در حالی با 9 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ جای دارد که این تیم در چندین مسابقه گذشته، ابتدا از حریفانش پیش افتاده بوده اما به دلیل ضعف مشهود بدنی بازیکنان و نبود برنامه ریزی‌های لازم برای حفظ نتیجه بازی، در دقایق باقیمانده برد را از دست داد.