۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

مرگ تلخ دو برادر مقنی در چاه +تصاویر

سرپرست ایستگاه هفتم سازمان آتش نشانی مشهد از مرگ دو برادر جوان مقنی بر اثر گازگرفتگی در عمق 20 متری چاه خبر داد.
کد خبر : ۲۷۴۵۸۶
صراط: آتش پاد دوم  علیرضا الهی  گفت: ظهر امروز   گرفتار شدن دو کارگر مقنی توسط آتش نشانی چناران به ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد اعلام شد.

مرگ تلخ دو برادر مقنی در چاه +تصاویر

بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره 7 راهی محل حادثه در کیلومتر 30 جاده چشمه گیلاس ، روستای قره جنگل شدند. در نخستین بررسی ها مشخص شد،  کارگر مقنی حدوداً 25 ساله در داخل چاه خشکی به عمق تقریبی 20 متر که در گذشته محل دفن فضولات یک دامداری بوده است ، مشغول لایه روبی و عمیق تر کردن چاه بوده که دچار گازگرفتگی می شود . 

وی ادامه داد : برادر وی با مشاهده این حادثه به قصد کمک به داخل چاه می رود که متاسفانه او هم دچار گاز گرفتگی می شود .

آتش پاد دوم الهی افزود : این دو برادر مقنی در روز گذشته به منظور نرم کردن فضولات و خاک داخل چاه اقدام به ریختن آب کرده بودند ، که در هنگام کار در داخل چاه به دلیل نقص فنی و عمل نکردن لوله دم ، گاز های متصاعد شده از فعل و انفعالات شیمیایی فضولات داخل چاه ، موجب گازگرفتگی و مرگ دو برادر شد .

مرگ تلخ دو برادر مقنی در چاه +تصاویرمرگ تلخ  دو برادر مقنی در چاه

سرپرست ایستگاه هفتم سازمان آتش نشانی مشهد با بیان اینکه آتش نشانان شهرستان چناران با استفاده از ابزار همراهشان متوجه وجود گازهای سمی در درون چاه شده و درخواست نیروی کمکی وگروه های امداد و نجات از آتش نشانی مشهد نمودند ، ادامه داد : یکی از از نجاتگران با تجهیزات لازم و بستن دستگاه تنفسی به درون چاه رفته و با مهارت کامل در حالیکه خطر گازگرفتگی جان او را نیز تهدید می کرد با همکاری سایر نجاتگران، دو مقنی محبوس شده را از درون چاه خارج کردند. که متاسفانه امدادگران اورژانس پس از معاینه این دو برادر جوان چاه کن مرگ آنها را تأیید کردند.

برچسب ها: مقنی مشهد چاه صراط