۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱

قاتل خاموش جان 2 چرامی را گرفت

3 سرنشین یک خودرو در طسوج چرام که به علت برفگیر شدن در سرما مجبور به استفاده از پیک‌نیک شده بودند بر اثر گازگرفتگی دچار خفگی شده و 2 نفر از آنان جان باختند.
کد خبر : ۲۷۴۸۰۴

صراط: در پی برفگیر شدن خودروی سه نفر از گردشگران در منطقه طسوج از توابع شهرستان چرام لحظاتی پیش 2 نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد.

ابوالقاسم بازرگان امشب در جمع خبرنگاران درباره وقوع این حادثه اظهار کرد: گزارش مبنی بر برفگیر شدن یک خودروی پاترول در جاده مسیر طسوج به اداره هلال احمر شهرستان گزارش شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه تصریح کرد: ماموران امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ساعات اولیه وقوع حادثه در محل حاضر شدند و به خدمات‌دهی به مسافران مشغول شدند.

بازرگان با بیان این‌که طسوج از توابع شهرستان چرام است افزود: خودرو و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر کهگیلویه با اعزام به محل حادثه عملیات امداد را آغاز کردند.

وی با اشاره به شدت سرما و کولاک در این منطقه تصریح کرد: مسافران مجبور به استفاده از پیک‌نیک و روشن کردن در خودرو شدند.

بازرگان افزود: متاسفانه بر اثر انتشار گاز منوکسید کربن این سرنشینان دچار خفگی شده و 2 تن از آنان جان خود را از دست دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه افزود: حال سرنشین دیگر خودرو به علت مسمومیت وخیم گزارش و جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی دهدشت اعزام شده است.

منبع: فارس
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست