۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

مظلومی: ۷۰ دقیقه سخت را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش پس از اخراج برزای دقایق سختی را پشت سر گذاشته است.
کد خبر : ۲۷۴۹۵۱
صراط: پرویز مظلومی پس از دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم اظهار داشت: در این بازی بیشتر از 70 دقیقه 10 نفره بازی کردیم که این خیلی سخت بود. ما در 20 دقیقه ابتدایی بازی خوب بودیم و توانستیم گل هم بزنیم، اما کارشناسان باید نظر بدهند که حق بازیکن ما اخراج بوده یا نه.

وی در ادامه افزود: بعد از اخراج برزای روی دروازه ما فشار زیادی وارد آمد. واقعاً به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم که خیلی زحمت کشیدند و از تماشاگران نیز تشکر می‌کنم که در این سرمای هوا برای همراهی ما به ورزشگاه آزادی آمدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: برای ماندن در کورس رقابت در بالای جدول باید سه امتیاز دیدار مقابل صبا را کسب می‌کردیم که در نهایت به این هدف رسیدیم.

مظلومی همچنین به تمجید از تیم صبای قم پرداخت و گفت: تیم صبا در این بازی باخت، اما این شکست چیزی از ارزش‌های تیم علی دایی کم نمی‌کند. بازیکنان صبا بعد از اخراج برزای فشار زیادی روی دروازه ما آوردند.

وی در مورد اینکه چرا تیمش در دیدار مقابل صبای قم رو به بازی تدافعی آورد، گفت: اندیشه ما در بازی امروز ارائه فوتبال تهاجمی بود اما با اخراج بازیکن‌مان در دقیقه 20 تمام اهداف و برنامه‌های ما به هم ریخت و عوض شد. ما به دنبال ارائه بازی تهاجمی بودیم اما با نفره شدن عقب نشستیم و دفاع کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خوشحالی از اینکه در دیدار مقابل صبای قم بازیکنی 17 ساله به نام نورافکن را به میدان فرستاده است، گفت: این بازیکنان جوان آینده فوتبال ایران هستند و باید به آنها میدان داده شود. هواداران هم باید صبر و تحمل داشته باشند تا این بازیکنان در تیم جا بیافتند.

مظلومی ضمن تأکید بر اینکه باید به موقع از وجود بازیکنان جوان در کنار نفرات باتجربه پرداخت، تصریح کرد: بازیکنانی چون آرش برهانی و وحید طالب‌لو با اینکه کمتر فرصت بازی پیدا نمی‌کنند، اما به بازیکنان جوان کمک می‌کنند و عصای دست ما هستند. 

وی یادآور شد: من در ابتدای فصل هدفم این بود که با تیم استقلال سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنم، اما امروز در بین سه تیم بالای جدول جا داریم و فراتر از انتظار عمل کرده‌ایم. قطعاً اگر این بازیکنان جوان در تیم جا بیافتند، شرایط‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر هم خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: ما برای نیمه دوم برنامه داشتیم و می خواستیم با بهره گیری از پروپیچ و برهانی تهاجمی بازی کنیم، اما به دلیل 10 نفره شدن و اینکه صبا حمله می کرد نیاز به بازیکنان سرعتی داشتیم تا در ضدحملات به این تیم ضربه بزنیم. به همین خاطر از وجود بازیکنانی سرعتی چون رمضانی استفاده کردیم.

منبع: تسنیم