۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

کمین منحصر به فرد ارتش سوریه

ارتش سوریه با انجام یک عملیات کمین منحصر به فرد در غوطه شرقی دمشق همه اعضای یک گروه تروریستی را به هلاکت رساند.
کد خبر : ۲۷۵۴۰۵
صراط:   ارتش سوریه با انجام یک عملیات کمین منحصر به فرد در غوطه شرقی دمشق همه اعضای یک گروه تروریستی را به هلاکت رساند.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی سوری گفت که نیروهای ارتش و مسلح این کشور با انجام یک عملیات کمین منحصر به فرد، همه اعضای یک گروه تروریستی را در جاده بین دو شهرک "میدعا و الضمیر" در غوطه شرقی دمشق به هلاکت رساندند.

وی افزود یگانهای کمین ارتش عربی سوریه این گروه تروریستی را که شبانه از عمق غوطه شرقی وارد شهرک الضمیر شده بود رصد کرده بودند.

هلاکت یکی از برجسته ترین سرکرده های جیش الإسلام

منابع میدانی سوریه گفتند که یگانی از ارتش این کشور عملیات نظامی منحصر به فردی علیه مرکز تجمع گروه تروریستی جیش الاسلام مرتبط با نظام آل سعود در محور "حرستا القنطره" در اطراف مرج السلطان در غوطه شرقی انجام داد که طی آن شمار زیادی از تروریستها از جمله «عمر القطیفانی» یکی از برجسته ترین سرکرده های جیش الإسلام به هلاکت رسید و سلاحها و مهمات آنها منهدم شد.

در منطقه مرج السلطان برخی گروههای تروریستی از جمله جیش الاسلام، أحرار الشام الإسلامیه، فیلق الرحمن، الاتحاد الاسلامی لأجناد الشام، و جبهه النصره حضور دارند.

اعتراف گروههای تروریستی به هلاکت تعدادی از عناصر خود

و خبر دیگر اینکه گروههای تروریستی در شبکه های اجتماعی خود به هلاکت تعدادی از عناصر خود در غوطه شرقی از جمله «ابو محمد شام» یکی از سرکردگان گروه تروریستی جبهه النصره و «ممدوح رغفان» اعتراف کردند.

ارتش سوریه بعد از اینکه روز گذشته مناطق جدیدی در اطراف فرودگاه نظامی و شهرک مرج السلطان در غوطه شرقی را به کنترل خود در آورد هم اکنون در حال تثبیت مواضع دفاعی خود و برقراری کامل امنیت خطوط و مناطقی است که در این شهرک و مزارع به کنترل خود در آورده است، با برقراری امنیت این مناطق، همه تروریستها در عمق غوطه شرقی در تیررس نیروهای ارتش سوریه قرار می گیرند.

حمله خمپاره ای تروریستها به محلات مسکونی دمشق

در پی حمله خمپاره ای گروههای تروریستی به منطقه الحمصی در شهر "جرمانا" در حومه دمشق، شماری از شهروندان سوری زخمی شدند.

منبع: تسنیم