۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

پیوستن لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان برداشت شخصی مصباحی مقدم بود

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت گفت: با توجه به اظهارات دکتر مصباحی‌مقدم در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت، پیوستن دکتر لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان، تنها برداشت شخصی‌ دکتر مصباحی‌مقدم بوده است.
کد خبر : ۲۷۵۵۵۱

صراط: بهروز نعمتی در گفت‌وگویی در خصوص اظهارات حجت الاسلام مصباحی مقدم نماینده مردم تهران درباره پیوستن رئیس مجلس به ائتلاف اصولگرایان گفت: در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت بحث‌های مختلفی مطرح شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم به عنوان یکی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت در نشست امروز فراکسیون حضور داشتند و در حضور اعضا توضیح دادند که در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام ، تیتر روزنامه ها مبنی بر « رد شایعه پیوستن رئیس مجلس به ائتلاف اصولگرایان» را به ایشان نشان دادم و آنچه در مصاحبه ذکر کردم برداشت شخصی‌ام بود .

نعمتی افزود: با توجه به اظهارات مصباحی‌مقدم در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت، شایعه پیوستن دکتر لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان، تنها برداشت شخصی‌ حجت الاسلام مصباحی‌مقدم بوده است و برخی رسانه ها ، امیال و منویات خود را در مورد ائتلاف اصولگرایان منتشر کرده اند.

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس مجلس عضو هیچ ائتلافی نخواهند شد.