۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

«در حاشیه» بدون مدیری به آنتن می‌رود

بالاخره انتظارها به پایان رسید و هفته آینده سری جدید مجموعه‌ «در حاشیه» به آنتن شبکه 3 خواهد رسید، اما این بار بدون مهران مدیری.
کد خبر : ۲۷۵۸۷۷

صراط: بالاخره انتظارها به پایان رسید و هفته آینده سری جدید مجموعه‌ «در حاشیه» به آنتن شبکه 3 خواهد رسید، اما این بار بدون مهران مدیری.

هرچند در حاشیه مهران مدیری با تم طنز و کاراکترهای دوست داشتنی‌اش به ذائقه مخاطبان خوش آمده بود، اما پزشکان از همان روزهای ابتدایی پیش‌تولید دل خوشی از این کار نداشتند و اعتراضات پزشکان، وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی در نهایت به توقف تولید و پخش این سریال انجامید.

مهران مدیری که مجموعه‌سازی روتین هر شبی را با «جنگ 77‌» خود که در پاییز سال 77 بر آنتن شبکه سوم سیما جای گرفت کلید زد، با «ببخشید شما»، «90 شب» و «طنز 80» توانست ادامه‌دهنده این روند موفق باشد تا سال 81 که با مجموعه موفق «پاورچین» راهی شبکه تهران شد، «پاورچین» مدیری موفق‌تر از سایر نمونه‌های پیشین توانست سبکی نو در سریال‌سازی طنز نود شبی از خود به یادگار بگذارد و شمه‌هایی از نبوغ مدیری را در مجموعه‌سازی به رخ رقبا بکشاند. «نقطه چین»، «شب‌های برره»، «باغ مظفر» و «قهوه تلخ» دیگر آثار مدیری بودند.

مهران مدیری پس از سال‌ها غیبت در رسانه ملی با در حاشیه از ششم فروردین‌ماه امسال بر آنتن شبکه سوم سیما جای گرفت و توانست در کمتر از چند روز موجی از مخاطبانی را با خود همراه کند که مدت‌ها بود پای تماشای سریال‌های تلویزیونی نمی‌نشستند. اقبال مردم به آخرین ساخته مدیری اما با اعتراض گسترده پزشکان و تهدیدهای رنگارنگ آنها به تحصن همراه شد و به‌رغم مقاومت موقتی مدیران سیما، سرانجام مدیری و تیمش به توقف تولید و پخش سریال پرطرفدارشان محکوم شدند تا پزشکان پیروز این دعوا شوند.

این روزها، پس از گذشت نه ماه از آغاز پخش سری اول درحاشیه، از هفته آینده سری دوم این مجموعه بدون حضور مهران مدیری به آنتن خواهد رفت، در حالی که مهران مدیری در سری اول «در حاشیه» نقش دکتر سهراب کاشف، جراح پلاستیک را برعهده داشت. داستان فاز دوم که با ایفای نقش تمام شخصیت‌های اصلی به جز مهران مدیری همراه است، در یک اردوگاه می‌گذرد. در این اردوگاه افردی که در فاز اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند، دوران محکومیت‌شان را بین زندانیان سابقه‌دار می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند. باید منتظر ماند و دید که آیا سری دوم در حاشیه می‌تواند با همان میزان از اقبال مخاطبان که در مجموعه اول اتفاق افتاد روبه‌رو شود یا نه.


منبع: روزنامه جوان