۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

منصوریان:دلم برای استقلال‌اهوازمی‌سوزد

علیرضا منصوریان گفت که از موقعیت‌سوزی‌های تیمش بسیار ناراحت است.
کد خبر : ۲۷۶۲۶۵
صراط: علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: از نوع صدای من مشخص است که امروز چقدر داد زدم و چقدر بازی حساس بود. من از نظر نتیجه از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و تیم‌مان فوق‌العاده خوب بازی کرد اما از یک موضوع واقعا ناراحتم. نمی‌شود ما این‌ همه موقعیت‌سوزی کنیم. در نیمه اول چند موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم و نیمه دوم هم شرایط همین گونه بود. اما با این حال از عملکرد تاکتیکی تیمم خیلی راضی‌ام.

او افزود: نمی‌خواهم دوباره صابون موقعیت‌سوزی به تن ما بخورد. استقلال اهواز نماینده شایسته خوزستان و تنها تیمی بود که 7 دیدار 90 دقیقه‌ای از آن‌ها تماشا کردم. من قبل از بازی هم گفتم بازی خطرناکی را پیش رو داریم زیرا این تیم تفاوتش با تیم ما بر سر تجربه بود. آن‌ها تیم بی‌تجربه و جوانی هستند و مشکلات مالی زیادی هم دارند.

منصوریان تاکید کرد: من امروز سر این بازی خیلی حرص خوردم. بعضی از دوستانم به من گفتند که چرا 7 بازی قبلی استقلال خوزستان را تماشا کرده‌ای. آن‌ها که در همه بازی‌ها باخته‌اند. من به آن‌ها گفتم خطر همین جا حس می‌شود. استقلالی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند. وقتی شرایط تیم‌داری آن‌ها را مرور می‌کردم متوجه شدم وضعیت بدی دارند. دلم برایشان می‌سوزد. محمد غلامی در میانه زمین آن‌ها وظیفه رهبری را بر عهده داشت بنابراین در هیچ یک از دقایق بازی تضمینی برای پیروزی ما نبود. آن‌ها در نیمه اول هم چند شانس خوب گلزنی داشتند. باید برای این جوانان احترام قائل باشیم و آن‌ها را حفظ کنیم. آن‌ها متعلق به استان خوزستان هستند، استانی که یک گنج در آنجا نهفته شده است.

سرمربی نفت تصریح کرد: اگر 10 تورنمنت 45 دقیقه‌ای در خوزستان برگزار کنیم، 25 بازیکن خوب می‌توانیم انتخاب کنیم. چند بازیکن تیم خودم هم از استان خوزستان هستند. یک سرمایه باارزش در استان خوزستان خوابیده است. به نظر من تنها دلیل افت استقلال اهواز مشکلات مالی است. خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم حتی بلیت آمدن به تهران نداشتند. امیدوارم سازمان لیگ نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشد تا جدول به هم نخورد زیرا اگر این تیم‌ها به باخت عادت کنند دیگر نمی‌توان این تیم را جمع کرد. من 5-6 جوان خوب در این تیم دیدم که ذهنم را برای آینده مشغول کرده است.

منصوریان درباره کم کردن فاصله‌ تیمش با صدر جدول هم گفت: هدف ما این است که در ابتدای امر به رده‌های بالایی جدول برسیم. ما امروز بازی هفته پنجم‌مان را انجام دادیم. این در حالی است که این بازی قرار بود روز گذشته برگزار شود. حال که با 24 ساعت تاخیر برگزار می‌شود شرایط‌مان برای بازی بعدی سخت‌تر می‌شود زیرا فاصله کمتری تا بازی بعدی داریم.

او درباره دیدار تراکتورسازی برابر استقلال هم گفت: روز گذشته بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتند. ان‌شاءالله بتوانیم تیم‌مان را برگردانیم و به بازیکنانم هم گفته‌ام که به بالای جدول نگاه نکنند. ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز بازی‌ها را جمع کنیم تا خودمان را پیدا کنیم.

منبع: ایسنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم