۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

جلالی بالاخره داوطلب انتخابات مجلس شد

کاظم جلالی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بالاخره داوطلب انتخابات مجلس شد.
کد خبر : ۲۷۶۷۳۱

صراط: کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، امشب با حضور در ستاد انتخابات کشور، داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس شد.

رئیس مجلس طی نامه‌ای به کاظم جلالی ضمن ابراز تأسف نسبت به انصرافش از کاندیداتوری در انتخابات مجلس از وی خواست که در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کند.
کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای از شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده بود، اما امروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از وی خواسته که در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس که از کاندیداتوری دوره آینده خانه ملت کناره گرفته است، عزادار شده است

پدر همسر کاظم جلالی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به دیار باقی شتافت.

مرحوم حاج حسینقلی میرزازاده که عمر شریف خویش را صرف دین و ارزش‌های الهی کرده بود، در جوار رحمت حق، مهمان فرزندان شهیدش سردار کمیل فرمانده دلیر سپاه بوکان و هم‌رزم شهید بروجردی، باکری و  باقری و شهید دکتر محمدرضا متخصص متعهد و انقلابی شد.

او که خود بارها در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت پس از عمری تلاش، استقامت و ایستادگی در راه حق و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لقاء خالق یکتا پیوست.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در بیانیه‌ای با سرآغاز «سلام بر مردمان نجیب سرزمینم، شاهوار سرفراز» عدم حضور خود در دهمین دوره انتخابات مجلس و دلایل آن را بیان کرده بود.

منبع: فارس