۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

انتقاد کربکندی از عملکرد ضعیف مکانی

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که در حال حاضر فوتبال ما دروازه‌بان ششدانگ و کامل ندارد.
کد خبر : ۲۷۷۰۰۴

صراط:  دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که در حال حاضر فوتبال ما دروازه‌بان ششدانگ و کامل ندارد. 

رسول کربکندی در خصوص عملکرد ضعیف سوشا مکانی مقابل پدیده و انتقادهایی که از این دروازه‌بان صورت گرفته است اظهار داشت: ما در فوتبال ایران دروازه‌بان ششدانگ نداریم. البته بحث سیدمهدی رحمتی جداست و در حال حاضر او نسبت به دیگر گلرها وضعیت بهتری دارد، هرچند که این دروازه‌بان هم کامل نیست.

«مکانی در بازی با پدیده اشتباهات فاحشی انجام داد که مهمترین آنها روی گل اول بود»، وی با بیان این جمله ادامه داد: مکانی روی گل دوم پدیده هم می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد و باید به خط دفاعی کمک می‌کرد. من نمی‌دانم توپ به مدافع پرسپولیس برخورد کرد یا خیر، ولی در مجموع خط دفاعی این تیم و همچنین سوشا مکانی عملکرد خوبی نداشتند.

سرمربی پیشین تیم ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: مکانی در عملکرد و نتیجه‌گیری پرسپولیس نقش منفی داشت. یک دروازه‌بان باید بداند که وقتی از دروازه خروج می‌کند حتماً باید اثرگذار باشد، در غیر این‌صورت قطعاً اشتباه کرده است.

کربکندی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر در بین دروازه‌بان‌های ایرانی، رحمتی کمترین اشتباه را دارد و وظایف کاپیتانی را به خوبی در زمین انجام می‌دهد. همان‌طور که عنوان کردم در فوتبال‌مان دروازه‌بان ششدانگ و کامل نداریم و باید چاره‌ای اندیشیده شود.

منبع: تسنیم