۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

ورمیلیو و مهدوی محروم شدند

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد که کاپیتان‌های تیم‌های پیکان و بانک سرمایه تا اطلاع ثانوی از حضور در دیدارهای لیگ برتر محروم هستند.
کد خبر : ۲۷۷۱۵۸

صراط: هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های ایران یادواره 200 شهید والیبالیست امروز (یکشنبه) با 6 دیدار در شهرهای تهران، گنبد، اردکان، ارومیه، آمل و تبریز پیگیری شد.

به گزارش  روابط عمومی فدراسیون والیبال، در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران، تیم‌های پیکان و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه 3 بر یک به سود بانک سرمایه به پایان رسید، اما این دیدار با حاشیه‌هایی از سوی بازیکنان دو تیم همراه شد.

براساس اعلام سازمان لیگ، ورمیلیو، کاپیتان تیم پیکان تهران و مهدی مهدوی، کاپیتان تیم بانک سرمایه به علت رفتار ناشایست پس از این مسابقه تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از حضور در دیدارهای لیگ برتر والیبال محروم می‌شوند.

تیم‌های بانک سرمایه، شهرداری ارومیه، بازرگانی جواهری گنبد، متین صالحین ورامین، شهرداری تبریز و آرمان ورزشی اردکان امروز یکشنبه و در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.