۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

تلاش دشمن برای راهیابی به مجلس

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تلاش دشمن برای راهیابی افراد نفوذی به مجلس خبر داد.
کد خبر : ۲۷۷۵۸۶

صراط: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تلاش دشمن برای راهیابی افراد نفوذی به مجلس خبر داد.

محمدحسین صفارهرندی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مصلای نماز جمعه بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: تا زمانی که روحانیت حکیم و بیدار در کنار مردم است این نهضت و این نظام آسیب‌ناپذیر خواهد بود.

وی بیان کرد: در مورد 9 دی به‌جز تعبیر حماسه، موضوع دیگری را نمی‌توان در مورد آن رویداد عنوان کرد چراکه برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به راهپیمایی مردم تهران در عاشورای سال 57 تصریح کرد: 9 دی شبیه‌ترین راهپیمایی پس از انقلاب به راهپیمایی عاشورای سال 57 در تهران است اما یک فرق جدی این دو راهپیمایی داشتند.

صفارهرندی اضافه کرد: در راهپیمایی عاشورای سال 57 شاهد حضور قشرها و گروه‌های مختلف سیاسی اعم از انقلابی، مجاهدین، سکولار و ... بودیم و همه یک وجه مشترک داشتند و آن این بود که رژیم پهلوی باید سرنگون شود.

وی بیان کرد: 9 دی دست‌کمی از راهپیمایی عاشورای 57 نداشت و واقعه‌ای خارج از همه پیش‌بینی‌ها بود کسانی که در 9 دی به میدان آمدند چند پرچم در دست نداشتند بلکه با یک پرچم برای وفاداری به امام حسین (ع)، ابراز وفاداری به انقلابی که بنام خدا برپا شده بود و برای اعلام همبستگی با نظام اسلامی، امام (ره) و پیشوای خود به صحنه آمدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه 9 دی روز خدا، پیغمبر(ص) و نائب امام زمان(عج) شد، اظهار داشت: 9 دی روز ابراز وفاداری به ارزش‌های الهی بود.

منبع: فارس