۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
جانشین سازمان بسیج فرهنگیان:

هاشمی‌می‌گفت ما به فکر ساخت بمب اتم بوده‌ایم!

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان گفت: هاشمی‌رفسنجانی در دهه 60 می‌گوید ما به فکر ساخت بمب اتم بوده‌ایم؛ در صورتی که رهبر فرزانه انقلاب بارها اعلام کرده‌اند از ابتدا دنبال بمب نبوده‌ایم.
کد خبر : ۲۷۷۶۸۶

صراط: عباس مطهری عصر امروز در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی ویژه کارکنان دولت در شهرستان شاهرود که به همت پایگاه فدائیان ولایت بسیج کارمندی در حسینیه و مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) و حماسه ماندگار ملت بابصیرت ایران در 9 دی‌ماه، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در برپایی فتنه‌های مختلف علیه ملت ایران اظهار کرد: دشمن از بدو پیروزی انقلاب به فتنه‌انگیزی در داخل کشور اقدام کرده و به راه انداختن غائله‌های قومی در داخل کشور از آن جمله است.

وی افزود: دشمن بعد از غائله‌های ابتدای انقلاب در ارکان نظام نفوذ و رئیس‌جمهور کشور را منحرف کرد که آن قضای عزل و فرار با لباس زنانه اتفاق افتاد و گروه منافقین از دل آن بیرون آمد و بعد از آن جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان خاطرنشان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس و آغاز زعامت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، رویکرد دشمنان تغییر و جنگ نرم همراه با نفوذ دوباره در ارکان نظام آغاز شد و تا امروز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: فتنه‌های 78 و 88 با برنامه استکبار جهانی و توسط مهرهای داخلی انجام‌شده و نظیر این فتنه‌ها در پیش است و باید مراقب بوده و بصیرت داشته باشیم تا برابر این فضاهای غبارآلوده عمارگونه رفتار کنیم.

مطهری با بیان اینکه امروز عده‌ای به طمع جاه و مقام و پست یا تحت تأثیر فرزندان و خانواده خود در گردابی گرفتار شده‌اند، بیان کرد: افرادی که امروز از شورایی شدن رهبری دم می‌زنند، در دهه‌های مختلف کارهایی کردند که امروز دود آن به چشم ملت ایران می‌رود.

وی تصریح کرد: هاشمی‌رفسنجانی در دهه 60 می‌گفت ما به فکر ساخت بمب اتم بوده‌ایم؛ در صورتی که رهبر فرزانه انقلاب بارها اعلام کرده‌اند ما از ابتدا به دنبال بمب نبوده‌ایم و ساخت بمب اتم با توجه به دستور شرع حرام است و ما این کار را نکرده و نخواهیم کرد.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان خاطرنشان کرد: باید مراقب نفوذ دشمن در ارکان نظام باشیم و بدانیم که امروز ایستادگی رمز پیروزی ما برابر دشمنان است نه تسلیم شدن مقابل کدخدا و این را باید افرادی که امروز کینه دشمنان به‌درستی نمی‌بینند، باور کنند.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی امروز می‌خواهد ما را تضعیف کند و با استحاله درون انقلاب با استفاده از مهرهای خود و برخی خواص بی‌بصیرت به اهداف خود برسد؛ اما باید بدانند این ملت امتحان خود را پس داده‌اند و اگر بار دیگر دشمن خیال خامی کند، با تودهنی ملت ایران روبه‌رو خواهند شد.

مطهری با اشاره به تهدیدات مختلف استکبار علیه ملت ایران گفت: استکبار ما را در درون کشورمان به خیال خود محصور کرده، در صورتی که اقتدار ما امروز بیش از گذشته است و این همه خون‌ریزی در سراسر جهان و مسلمان‌کشی به خاطر این است که تفکر انقلاب اسلامی امروز در دنیا انتشار و گسترش یافته است.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان با تأکید بر مراقبت درباره نفوذ عوامل بیگانه در ساختار کشور بیان کرد: دولتمردان ما باید مراقب باشند که دشمن از کانال پسابرجام نفوذ نکند؛ همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند و باید تلاش کرد توان داخل را تقویت کرد تا در برابر استکبار و فشارهای دشمنان ایستاد.

منبع: فارس