۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰

«9 دي» رفع توقيف شد

شعبه 34 مجتمع قضايي شهيدبهشتي (ره) در شرايطي حكم به رفع توقيف 9 دي داده كه جريان انحرافي، خواص مردود و عناصر وابسته به فتنه 88 تلاش گسترده‌اي را براي توقيف 9 دي انجام داده بودند.
کد خبر : ۲۷۷۷۴
"صراط" - هفته‌نامه انقلابي 9 دي رفع توقيف شد.

به گزارش صراط نيوز دقايقي پيش، ضمن تماس با يك منبع آگاه مطلع شديم هفته‌نامه 9 دي به مديرمسئولي حجت الاسلام حميد رسائي (نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي) از محاق توقيف خارج شده و انشاءالله به زودي دوباره منتشر خواهد شد.

گفتني است شعبه 34 مجتمع قضايي شهيدبهشتي (ره) در شرايطي حكم به رفع توقيف 9 دي داده كه جريان انحرافي، خواص مردود و عناصر وابسته به فتنه 88 تلاش گسترده‌اي را براي توقيف 9 دي انجام داده بودند.

صراط نيوز بازگشت اين هفته‌نامه انقلابي و حزب‌اللهي به عرصه نبرد رسانه‌اي با منحرفين و فتنه‌گران را به مدير مسئول متعهد و اعضای تحريريه آن تبريك مي‌گويد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۴
۲
اصل‏ بيست و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: «نشريات‏ و مطبوعات‏ در بيان‏ مطالب‏ آزادند مگر آنكه‏ مخل‏ به‏ مباني‏ اسلام‏ يا حقوق‏ عمومي‏ باشد. تفصيل‏ آن‏ را قانون‏ معين‏ مي‏ كند.»
بین مخالفان و موافقان حکومت هم فرقی وجود ندارد
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اين 9 دي مال رس........ه اونم كه تكليفش مشخصه
k-1
|
Hong Kong
|
۱۳:۲۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۱
۴
اَهههههههههههههههههههه اقاي مش....... پس داري چه كار مي كني؟
علی « تنکابن »
|
Hong Kong
قابل توجّه آقا امین زنده به عشق احمدی
K-5
|
Hong Kong
هيس س س س س س !!
k-1
|
Hong Kong
اقا علي چرا قابل توجه ايشون مگه ايشون جايي از من حمايت كردن؟
k-1
|
Hong Kong
اقاي k-5 داري مجبورم مي كني اونجوري كه لياقت داري باهات صحبت كنم حواست به خودت باشه. اينقدرم با نام هاي ديگه مثل k-3 k-4 k-2 نظر فاقد ارزش نده اگه مي توني منطق به كار ببر نمي توني سكوت كن و جهل خودت بيشتر از اين نشون نده
کوروش ن
|
Australia
|
۱۴:۲۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۴
۶
مبارک باشه. امیدواریم دیگه به خاطر افشاگری جنایات سران فتنه، با نشریه ای برخورد نکنند.
k-1
|
Australia
اگر فقط دليل اين بوده كه كارشون اشتباه بود اما شايد دليل ديگه اي داشته
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۴
۵
فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله سیّد احمد خاتمی در محفل انس تیم‌های اضطراری دوران دفاع مقدس و اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی:

اولین هدف این جریانات نفوذی از بین بردن فرهنگ خالص اسلامی است و هدف بعدی آنها تخریب ولایت است. و لذا در فتنه 88 نیز جریانات مُعاند در پی مقابله با ولایت بودند و امروز نیز جریان‌های انحرافی؛ حتی اگر ابراز نکنند ولی در نهایت به دنبال ولایت ستیزی هستند.

عضو محترم مجلس خبرگان رهبری در ادامه فرمودند:‌ مطرح کردن مواردی مانند ظهور کبری و صغری؛ مدرن‌ترین واژه برای مقابله با ولایت است. و می گویند دو نوع ظهور برای حضرت حجت «عج» داریم؛ اولی آنها ظهور صغری است که عده‌ای مشخص شده خدمت حضرت می روند و از ایشان دستور می‌گیرند و ظهور دوم، ظهور کبری است که ظهور عام محسوب می‌شود!

آیت اللّه خاتمی تاکید کردند: ظهور صغری انحراف محض است و حتّی امام کاظم«ع» فرمودند؛ کسانی که وقت ظهور را تعیین می‌کنند دروغ می گویند.

استاد برجسته حوزه علمیّه قم تاکید کردند: نتیجه این انحراف‌ها این است که؛ آنها می‌گویند ما دسترسی به امام زمان «عج» داریم و دیگر نیازی به نایب ایشان نداریم! و لذا این همان انحرافی است که آیت‌الله مصباح یزدی هشدار دادند؛ که باید مراقب علی محمد باب‌ها بود!

امام جمعه محترم تهران تاکید کردند: هر جا مقابله با ولایت وجود داشته باشد؛ جریانات انحرافی وجود دارند.

آیت اللّه خاتمی با هشدار به جریان انحرافی فرمودند: برخی از افراد و نیروهای جریان انحرافی مقاله می‌نویسند و حضرات آیات مصباح یزدی، محمّد یزدی و جنّتی را مورد هجمه قرار می‌دهند؛ که چرا می گویید جریان انحرافی وجود دارد.

استاد دروس عالی حوزه علمیّه قم هدف دیگر جریانات انحرافی را ایجاد اختلاف در کشور دنبال کرد و گفتند:

من به این جریان و به برخی از قلم به دستان و روزنامه‌نگاران و سرمقاله نویسان هشدار می‌دهم که؛ ما همواره مُطیع حضرت آقا و امر ایشان هستیم. ایشان امر کردند جامعه باید به سمت آرامش برود و نباید در جامعه اغتشاش باشد.

عضو محترم مجلس خبرگان تاکید کردند:

سکوت جریان ولایی در مقابل جریان انحرافی به امر مقام معظم رهبری است. ولی بدانند اگر بخواهند آغازگر هجمه به ولاییون باشند و به پشتیبانی جریان انحرافی حرف‌هایی بزنند؛ با تریبون‌ها و قلمهایی که در دست داریم به فضل خدا افشاگری می کنیم.

و بنابراین دوستانه به آنها نصیحت می‌کنیم دست از قلم‌های نیش آگین به عالمان بصیر بردارند. چرا که غیرت دینی ما اجازه نمی‌دهد این عالمان در صحنه تنها باشند. و فعلاً مصلحت جامعه این است که اوضاع آرام باشد و سخنان در فضای منطقی مطرح شود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***فدائیان رهبریم***
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه چيزي بود افشا گري مي كردن
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰
۲
۷
تبريك تبريك تبريك- يا علي
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا بي خيال