۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

دشمن درحال شایعه‌پراکنی علیه‌شیعه‌است

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه دشمنان در حال شایعه‌پراکنی علیه اعتقادات شیعه هستند، گفت: این اقدامات ناشایست برای این است که چهره‌ای خشن از اسلام نشان دهند و اسلام‌هراسی ایجاد کنند.
کد خبر : ۲۷۷۸۳۵

صراط:  دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه دشمنان در حال شایعه‌پراکنی علیه اعتقادات شیعه هستند، گفت: این اقدامات ناشایست برای این است که چهره‌ای خشن از اسلام نشان دهند و اسلام‌هراسی ایجاد کنند.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی ظهر امروز در دیدار شیخ مهدی الصمیدعی، رئیس افتاء علماء اهل سنت عراق که در دفتر شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه خواهران برگزار شد، اظهار کرد: در دوران حساسی قرار داریم و دشمنان اسلام برای دشمنی با اسلام و نابود کردن دین اسلام تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از حربه اختلاف‌افکنی بین مسلمانان برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند، تصریح کرد: اختلاف میان شیعه و سنی از جمله نقشه‌هایی است که دشمن برای نابودی اسلام از آن بهره می‌برد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه علمای جهان اسلام از ذخایر الهی به شمار می‌روند،گفت: بیان احکام قرآن و ترویج وحدت اسلامی میان مسلمانان از جمله اقدامات شایسته‌ای است که علمای جهان اسلام باید به آن اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه وحدت اسلامی مانعی جدی در مقابل دشمنان اسلام به شمار می‌رود، تصریح کرد: مجاهدت‌هایی از سوی علمای اهل سنت صورت گرفته و با دادن شهید در راه اسلام متحمل رنج‌ها و صدمات فراوانی شدند که در ادامه این مجاهدت باید وحدت بین مسلمانان ایجاد شود.

مقتدایی با اشاره به اینکه وحدت بین مسلمانان، کاری بزرگ و شایسته محسوب می‌شود،‌ عنوان کرد: وحدت مسلمانان بهترین وسیله برای مقابله با دشمن‌های قدرتمندی که دارای نفوذ فراوانی هستند، به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه دشمنان در حال شایعه‌پراکنی علیه اعتقادات شیعه هستند، گفت: این اقدامات ناشایست برای این است که چهره‌ای خشن از اسلام نشان دهند و اسلام‌هراسی ایجاد کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه از دیرباز شیعه و سنی در کنار یکدیگر برادرانه زندگی کردند، گفت: دشمن در چند سال اخیر به ایجاد تفرقه پرداخته است.

وی با بیان اینکه علمای جهان اسلام باید اقشار گوناگون مردم را از خطرات آگاه کنند، تصریح کرد: ما باید از تفرقه‌ها جلوگیری کنیم و همان راه گذشته را ادامه دهیم.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط شیعه مقتدایی