۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

وحشت صهیونیست از انتقام ترور قنطار

یک مقام امنیتی کابینه نظامی رژیم صهیونیستی هشدار داده است که سران این رژیم نباید تهدیدات سید حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله لبنان، را در خصوص ترور سمیر القنطار دست کم بگیرد.
کد خبر : ۲۷۷۹۶۱
صراط:  یک مقام امنیتی کابینه نظامی رژیم صهیونیستی هشدار داده است که سران این رژیم نباید تهدیدات سید حسن نصرالله، دبيرکل حزب الله لبنان، را در خصوص ترور سمیر القنطار دست کم بگیرد.

خبرنگار شبکه خبری "المیادین" گفت: سران رژیم صهیونیستی همچنان در انتظار پاسخي که حزب الله براي ترور شهيد سمير القنطار وعده داد، نفس هاي خود را حبس کرده اند.

وی افزود: ارزيابي هاي امنيتي رژیم صهیونیستی آن است که سيد حسن نصرالله تهديدات بيهوده اي را مطرح نمي کند و به همين علت سطح آماده باش ارتش اسرائيل افزايش يافته است.

بنابر این گزارش، این پایگاه خبری گفت:  این در حالی است که مقامات یهودی همزمان به هشدارهای خود به حزب الله ادامه مي دهند. بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل هم به صف اين تهديد کنندگان پيوست. پيام هاي تهديدآميز اسرائيل مانع از نگراني نظاميان ارتش اين رژيم در طول مرزهاي لبنان و سوريه نشده است. 

"آلون بن ديويد"، خبرنگار امور نظامي کانال دهم تلويزيون اسرائيل گفت: ما در مرحله انتظار قرار داريم و آنچه در چند روز گذشته شاهد آن بوديم، آماده باش ارتش بوده است. البته تجهيزات و کاروان هاي جديد نظامي به منطقه ارسال نشده است. اما همه ما مي دانيم حزب الله خود را ملزم کرده است که به ترور القنطار پاسخ دهد.

این خبرنگار یهودی زبان افزود: در مرزهاي لبنان و در جولان شاهد آماده باش نيروها و تغيير محل هاي تردد و استقرار نيروها هستيم. اين نيروها از خروج بدون دليل از سنگرهاي خود منع شده اند.
منبع: میزان