۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

آل‌سعود منتظر قیام شیعیان باشد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آل‌سعود نتیجه خیره‌سری‌های خود را با قیام شیعیان و امت اسلامی خواهد دید.
کد خبر : ۲۷۸۱۶۱

صراط: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آل‌سعود نتیجه خیره‌سری‌های خود را با قیام شیعیان و امت اسلامی خواهد دید.

منصور حقیقت‌پور در واکنش به اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان از سوی حکام آل سعود اظهار کرد: رژیم آل‌سعود اشتباه فاحش و جنایتکارانه‌ای را انجام داد که قطعا هزینه سنگین آن را که منتج به سقوط این رژیم فاسد خواهد شد دریافت خواهد کرد.

وی افزود: آل‌سعود باید بداند که مسلمانان و شیعیان دنیا و حتی شیعیان داخل عربستان علیه این رژیم قیام خواهند کرد و باید به زودی منتظر برچیده شدن حاکمیت فاسد بر حجاز باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه فرهنگی و دیپلماسی ما قطعا این اقدام ناجوانمردانه دژخیمان آل سعود را داده و این عمل آنها را محکوم می‌کنند و این اعدام زمینه اشاعه فرهنگ انقلابی و ارزشی شیعه را در طغیان علیه ظالمان و ستمکاران فراهم خواهد کرد.

حقیقت‌پور بیان کرد: رژیم آل سعود باید منتظر پایان حاکمیت ننگین‌اش در ماه‌های اخیر باشد چرا که با اعدام شیخ نمر بالاخره بساط این نظام فاسد و فاسق برچیده خواهد شد.

منبع: فارس