۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

بازیکن رئال در دادگاه محاکمه می‌شود

هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال‌مادرید به خاطر سه تخلفی که برای رساندن خود به زمین تمرینی کهکشانی‌ها مرتکب شد، محاکمه می‌شود.
کد خبر : ۲۷۸۲۳۲
صراط: هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال‌مادرید به خاطر سه تخلفی که برای رساندن خود به زمین تمرینی کهکشانی‌ها مرتکب شد، محاکمه می‌شود.

به نقل از مارکا، خامس رودریگس که صبح دیروز (جمعه) در مسیر منزلش تا زمین تمرینی والده‌بباس تیم فوتبال رئال‌مادرید با سرعت غیرمجاز حرکت کرد و از اواسط مسیر تا درب ورودی زمین تمرینی کهکشانی‌ها مورد تعقیب پلیس قرار گرفت، به زودی محاکمه می‌شود و احتمالاً جرایم سنگینی برایش درنظر گرفته خواهد شد.

در گزارش پلیس تخلفات ذکر شده برای هافبک پیشین موناکو رانندگی با سرعت غیرمجاز، ایجاد خطر برای دیگران و سرپیچی از فرمان پلیس ذکر شده است. خامس در جاده کمربندی شهر مادرید برای رسیدن به زمین تمرینی والده‌بباس با سرعتی بیش از 200 کیلومتر خودروی آئودی R8 خود را می‌راند و به فرمان پلیس برای توقف خودرویش توجهی نکرد تا خودش را به هم‌تیمی‌هایش برساند.

به گزارش مارکا پلیس تخلف خامس را در حدی ندیده است که او را بازداشت کند اما گزارشی که از تخلفات او به مراجع قضایی ارائه شده، احتمالاً برایش مجازات‌هایی همچون ابطال گواهینامه رانندگی‌اش برای 6 ماه و جریمه نقدی سنگین به همراه خواهد داشت، ضمن اینکه او به زودی باید در دادگاه حاضر شود و در خصوص تخلفاتی که مرتکب شده است توضیحاتی را ارائه کند.

منبع: تسنیم