۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

رونالدو: خودم الهام‌بخش خودم هستم

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها می‌گوید که الهام‌بخش خودش است اما با این وجود از ورزشکاران بزرگ الگوبرداری می‌کند.
کد خبر : ۲۷۸۲۴۸
صراط: کریستیانو رونالدو که تا کنون سه بار عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرده است، برای کسب توپ طلای سال 2015 با لیونل مسی آرژانتینی و نیمار برزیلی از بارسلونا رقابت دارد. او در گفت‌و‌‎گو با سایت «Unscriptd» اظهار داشت: در بیشتر موارد خودم، الهام‌بخش خودم هستم. من خودانگیزه هستم. البته در سنین خاصی از بازی بازیکنان بزرگی در تیم ملی پرتغال از جمله لوئیز فیگو، روی کاستا و فرناندو کوتو الگو می‌گرفتم. رسیدن به سطح بازی آنها برایم یک رویا بود.

او ادامه داد: بازی‌های تیم ملی پرتغال را نگاه می‌کردم و با خودم می‌گفتم من هم می‌خواهم فوتبالیستی حرفه‌ای بشوم و برای تیم ملی کشورم بازی کنم اما در کل یک الگوی فوتبالی خاص برای پیروی از او نداشتم. از زمانی که جوان بودم، همیشه خودم در خودم ایجاد انگیزه می‌کردم و هنوز هم همینطور هستم.

مهاجم پرتغالی سفیدپوشان مادریدی تصریح کرد: من بازیکنان بزرگ، مستعد و بزرگ را تقدیر می‌کنم و این تنها مختص فوتبالیست‌ها نمی‌شود، چون از دیدن ورزشکاران بزرگ در رشته‌های مختلف لذت می‌برم. همیشه باید این موضوع را درک کنید که شما همه چیز را نمی‌دانید، از این رو افراد دیگر می‌توانند به شما کمک کنند. به همین خاطر من از ورزشکاران برجسته هر رشته ورزشی چیزهایی را برای الگوبرداری انتخاب می‌کنم.

رونالدو 30 ساله در فصل جاری در 23 بازی از رقابت‌های مختلف 25 گل برای رئال‌مادرید به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم