۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

در جلسه منصوریان و قنبرزاده چه گذشت؟

سرمربی و مدیرعامل باشگاه نفت تهران امروز با یکدیگر جلسه برگزار کردند.
کد خبر : ۲۷۸۲۷۶
صراط: نشست مسئولان باشگاه نفت تهران با سرمربی تیم از ساعت 15:15 امروز(شنبه)در محل باشگاه نفت تهران برگزار شد و تا ساعت 18:30 به طول انجامید.

در این نشست منصور قنبرزاده، مدیرعامل، احمد ابراهیمی، قائم مقام باشگاه، بهرام میرشیبانی، مدیرفنی تیم، رحیم ایرانیان، سرپرست تیم و علیرضا منصوریان حضور داشتند و در خصوص مسائل مختلف مربوط به تیم نفت به بحث و گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

منصور قنبرزاده در خصوص خروجی این نشست به خبرنگار سایت باشگاه نفت تهران گفت: نشست خوبی بود و در این نشست سازماندهی و برنامه‌ریزی در جهت حضور فعال تیم نفت تهران در رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت. منصوریان هم به عنوان سرمربی تیم نقطه نظرات فنی‌اش را به باشگاه ارائه کرد.

وی ادامه داد: اعضای حاضر در جلسه بر اینکه باید با دوستی، همدلی و مودت کارها را پیش ببرند، اتفاق نظر داشتند. ما نیز از زحمات منصوریان و کادرفنی تیم که با سعه صدر مشکلات را در نیم فصل اول تحمل کردند، تشکر کرده و از کادرفنی با قدرت حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص اینکه چه زمانی لیست ورودی و خروجی نیم فصل اعلام خواهد شد، گفت: هرگونه اطلاع رسانی در زمینه نقل‌وانتقالات از سایت رسمی باشگاه به اطلاع خواهد رسید.


منبع: سایت باشگاه نفت