۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹

جنگ سایبری اسرائیل علیه ایران

کد خبر : ۲۷۸۹۴

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه انگلیسی ساندی تایمز در گزارشی درباره توطئه های جدید رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران نوشت: درحالی که اسرائیل درصدد آغاز حملات سایبری علیه ایران است، برخی از مقامات ارشد هشدار داده اند که این حملات با شکست مواجه خواهد شد.

این روزنامه انگلیسی در ادامه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پشت پرده حملات سایبری علیه ایران دانست و به اظهارات اخیر وی در نشستی با کارشناسان سایبری اشاره کرد و نوشت: اسرائیل باید به قدرت سایبری در جهان تبدیل شود.

رژیم صهیونیستی با حمایت سرویس اطلاعاتی تاکنون یک سری عملیات های جاسوسی از جمله هک نسخه ای از صفحه اجتماعی "فیس بوک" در ایران و دیگر شبکه های اجتماعی را آغاز کرده است.

ساندی تایمز بسیاری از تکنیسین های اسرائیلی و آمریکایی را پشت پرده ویروس کامپیوتری "استاکس نت" می داند که با هدف جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته ای ایران در سال 2009 ایجاد شد.

یک منبع آگاه نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است: اسرائیل در حملات سایبری علیه ایران دو هدف را دنبال می کند، یکی جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته ای ایران و دیگری نابودی زیر ساخت های این کشور است تا بتواند فضای سایبری جمهوری اسلامی ایران را فلج کند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که به گفته "آنتونی کوردسمن" تحلیلگر مرکز مطالعات استراتژیک و بین الملل (CSIS) در واشنگتن، اسرائیل نمی تواند برنامه هسته ای تهران را متوقف کند.