۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

واکنش مربی صادقیان به خداحافظی‌اش

نخستین مربی پیام صادقیان گفت: از خداحافظی وی گریه کردم، زیرا آرزو داشتم پیام را با پیراهن تیم منچستر یونایتد ببینم.
کد خبر : ۲۷۹۳۹۱

صراط: منوچهر صالحی در تبریز اظهار داشت: از شنیدن خبر خداحافظی پیام شوکه شده و به گریه افتادم، زیرا به توانایی‌های وی ایمان داشته و آرزو داشتم روزی او را در تیم منچستر یونایتد ببینم.

وی ادامه داد: پیام خیلی زود پدرش را از دست داد، اما همانند پدر مرحومش بازیکن تکنیکی بوده و در هشت سالی که شاگردم بود برایش آینده درخشانی را پیش‌بینی کرده بودم.

صالحی گفت: همانطور که پدر از پیشرفت فرزندش خوشحال می‌شود، مربی هم از موفقیت شاگردش شاد می‌شود و من بابت اینکه پیام توانست به سطح اول فوتبال ایران برسد، خشنود بودم.

نخستین مربی پیام صادقیان گفت: مدت‌هاست که ارتباطی با پیام ندارم و به دلیل اینکه شماره‌اش را عوض کرد نتوانستم با وی صحبت کنم.

صالحی بیان کرد: در تبریز همه مرا می‌شناسند و می‌دانند که هیچ انتظاری از شاگردانم ندارم و از پیام هم هیچ انتظاری ندارم و موفقیت وی برایم کافی است، اما دوست دارم وی یا سایر شاگردانم با یک تماس تلفنی جویای حالم باشند، همانطور که من جویای احوال نخستین مربیان خود نورمحمدزاده و هدایت مهابادپور هستم و بر دستانشان بوسه می‌زنم.

وی تصریح کرد: تلاش دارم تا از طریق اقوام پیام صادقیان در تبریز با او تماس گرفته و علت این تصمیم‌اش را جویا شوم و اگر کمکی از دستم برآمد برایش انجام دهم، به گونه‌ای امیدوارم بتوانم او را از تصمیمش منصرف کنم.

منبع: فارس