۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

نقشی‌متفاوت ازبازیگر«کیمیا»دریک‌نمایش

علی شادمان در نمایش «خشم اژدها» با نقش لوکاس به ایفای نقش می‌پردازد.
کد خبر : ۲۷۹۴۷۱
صراط: علی شادمان  بازیگر نمایش «خشم اژدها» در خصوص  نقش خود بیان کرد: در واقع لوکاس یکی از نویسندگان آمریکایی تازه وارد یه حمع نویسندگان دیگر است که خودش هم به نوعی شبیه آنها شده و حدودا یک ماهی می‌شود که در میانشان قرار دارد.

وی درباره انتخاب این نمایش  و تفاوتش با نمایش‌های دیگر خود عنوان کرد: همیشه برای تفاوت‌ها دنبال چالش هستم ؛ نمایش قبلی من «مردگان بی کفن و دفن» یک اثر به شدت فلسفی و عمیقی بود که به خاطر آن چهار کیلو وزن کم کردم و فشار زیادی برایم بود. همچنین کارهای علی احمدی کارگردان نمایش «خشم اژدها» را همیشه دوست داشته‌ام زیرا به خوبی فضا و سلیقه تماشاگر را می‌شناسد و ارزش قائل می‌شود.

شادمان افزود: بسیار نمایش با ریتمی است و برای اولین بار است که چنین نقش شاد و پرانرژی دارم که برای خودم هم چالش برانگیز است.

بازیگر سریال «کیمیا» با بیان اینکه اثر دارای طنز موقعیت است، مطرح کرد: اثر یک کمدی موقعیت است که خوشبختانه به سمت  لودگی نمی‌رود و این ایجاد موقعیت‌ها است که طنز نمایش را نشان می‌دهد و تماشاگر را جذب خودش می‌کند.

شادمان در رابطه با اولویت فعالیت خود در تئاتر و تلویزیون اظهار داشت: همیشه تفاوت را در هر کدامشان دوست دارم اما اولویتم با سینما و تلویزیون است و بیشتر برایم ایجاد چالش‌ها جذابیت دارد تا نقش‌هایم را انتخاب کنم.

بازیگر نمایش «مردگان بی‌کفن و دفن» در پایان گفت: نمایش «خشم اژدها» دومین اثرم در این عرصه  است اما چهار سالی می‍‌شود که تماشاگر پر و پاقرص تئاتر هستم. باید این را در نظر داشته باشیم که تئاتر بخش مهمی است و تماشاگرانش رو به افزایش هستند و امیدوارم این نمایش برایشان قابل قبول باشد.