۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

کفاشیان: کی‌روش فردا به قطر می‌رود

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فردا راهی دوحه قطر خواهد شد.
کد خبر : ۲۷۹۸۸۱
صراط: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فردا راهی دوحه قطر خواهد شد.

علی کفاشیان در حاشیه نشست مسئولان فدراسیون و آکادمی فوتبال با مدارس فوتبال استان‌ها، در خصوص حضور کارلوس کی‌روش در قطر گفت: سرمربی تیم ملی به قطر خواهد رفت و فکر می‌کنم فردا راهی دوحه شود.

وی درباره نشست با مسئولان مدارس فوتبال کشور گفت: برای تقدیر از مدارس برتر فوتبال هر ساله برنامه‌ریزی خوبی انجام می‌شود. ما برنامه‌ریزی‌مان را بر اساس بازخوردی که آنها در سطح ملی و باشگاهی دارند ارزیابی کرده و هر سال مدارس نمونه را معرفی کرده و از آنها تقدیر می‌کنیم. در سطح کشور در 31 استان برای آقایان و در 26 استان برای بانوان مدارس فوتبال مورد تأیید داریم که به دنبال شناسنامه‌دار کردن آنها هستیم تا ببینیم آیا توانسته‌اند عملکرد مورد نظر را داشته باشند، یا نه.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا برخی فسادهایی که در برخی مدارس فوتبال صورت گرفته هم در این ارزیابی‌ها تأثیرگذار است یا نه، خاطرنشان کرد: آنچه مهم است و در سطح کشور اهمیت دارد عملکرد مدارس فوتبال بوده و مدارس فوتبال مورد تأیید ما تمام مسائل را رعایت می‌کنند. مسلماً اگر هرگونه تخلفی از جانب یکی از مدارس فوتبال شکل بگیرد، پروانه فعالیت آنها باطل خواهد شد. از سوی دیگر مدارسی هم که شناسنامه ندارند، قابل قبول نبوده و از خانواده‌ها می‌خواهیم که از ثبت نام فرزندان خود در این مدارس، خودداری کنند.

منبع: تسنیم
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند