۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

فوتسالیست قمی بهترین گلزن لیگ شد

فوتسالیست ملی‌پوش و مطرح استان قم عنوان برترین گلزن هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر : ۲۸۰۰۰۵

صراط: بازیکنی که در نخستین سال حضور رسمی خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1384 با پیراهن تیم ارم‌کیش قم، لقب جوان‌ترین فوتسالیست تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود اکنون افتخارات زیادی در کارنامه حرفه‌ای فوتسال خود دارد.

این بازیکن علی‌اصغر حسن‌زاده است که مدارج ترقی در رشته جذاب و پرطرفدار فوتسال را سال به سال با بهترین کیفیت طی کرد و عناوین مختلفی از جمله عنوان آقای گلی، بهترین بازیکن لیگ، قهرمانی با تیم‌های مختلف، بهترین بازیکن آسیا و قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.

تجربه بازی حسن‌زاده در 5 تیم لیگ برتری و لیگ فوتسال روسیه

این بازیکن که فوتسال خود را از تیم ارم‌کیش قم آغاز کرد و بعد از آن در تیم‌های فولاد ماهان اصفهان، گیتی‌پسند اصفهان، صبای قم و نوریلسکی نیکل روسیه نیز بازی کرد، در هفدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال عضو تیم تاسیسات دریایی تهران بود.

فوتسالیست شایسته استان قم که همواره یک بازیکن با اخلاق و با کیفیت بوده و هرگز فراز و نشیب نداشته و نزدیک به 10 سال است که عضو تیم ملی کشورمان محسوب می‌شود، در پایان دوره هفدهم لیگ برتر فوتسال با تیم تاسیسات دریایی تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد.

طعم این قهرمانی برای علی‌اصغر حسن‌زاده فوتسالیست مطرح استان قم نسبت به سایر هم‌تیمی‌های این بازیکن، شیرین‌تر بود زیرا حسن‌زاده در شب قهرمانی تیمش،‌ کسب عنوان آقای گلی هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را نیز جشن گرفت.

29 گل حسن‌زاده در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال

ستاره فوتسال قم که در هفدهمین دوره لیگ برتر یک بازیکن کاملا تاثیرگذار در موفقیت‌های تیم تاسیسات دریایی تهران بود در این فصل 29 گل برای تیم خود به ثمر رساند و بدین‌ترتیب در نخستین سال بازگشت خود به فوتسال ایران بعد از دو فصل حضور در لیگ روسیه، آقای گل لیگ برتر ایران شد.

حسن‌زاده در فصلی که در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای نماینده اصفهان نیز بازی می‌کرد عنوان آقای گلی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کرده بود و به واسطه تداوم درخشش خود در رده باشگاهی اکنون یکی از امیدهای فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا 2016 به شمار می‌رود.

علی‌اصغر حسن‌زاده در حالی به این موفقیت دست یافت که یک سال قبل از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن سال 2014 فوتسال آسیا انتخاب شد تا نخستین فوتسالیست قمی باشد که به این افتخار بزرگ و ارزشمند دست می‌یابد.

انتخاب علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره قمی تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن سال 2014 آسیا در حالی از سوی کنفدراسیون فوتبال قاره کهن AFC صورت گرفت که حسن‌زاده در استان قم طرفداران و علاقمندان زیادی دارد، بازیکنی که هیچ وقت بیرون از میدان مسابقه رجز خوانی نمی‌کند اما در زمین بازی تمام توان خود را برای موفقیت تیم به کار می‌گیرد.

ستاره فوتسال قم مترصد کسب آقای گلی و بهترین بازیکن جام ملت‌های 2016

مروری بر موفقیت‌های علی‌اصغر حسن‌زاده در رده باشگاهی ابتدا از ثبت دو بار حضور در رقابت‌های جام جهانی فوتسال در سال‌های 2012 و 2008 در کارنامه بازی‌های ملی این بازیکن حکایت دارد، ضمن اینکه حسن‌زاده از سال 2006 عضو تیم ملی فوتسال است و در 6 دوره جام ملت‌های آسیا حضور یافته است.

حسن‌زاده در سال جاری عضو تیم ملی کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا در سال 2014 بود و در راه کسب عنوان نایب قهرمانی برای تیم‌ ملی فوتسال کشورمان 8 گل به ثمر رساند تا دومین گلزن برتر جام و دومین گلزن تیم ملی کشورمان لقب بگیرد.

با وجود اینکه این دوره در اردیبهشت ماه سال قبل برای حسن‌زاده جام قهرمانی فوتسال قاره کهن را به ارمغان نیاورد اما حسن‌زاده بعد از کسب عنوان دومین گلزن برتر جام، از سوی مسئولین برگزاری بازی‌ها لقب بهترین بازیکن این جام را به خود اختصاص داد و اکنون مترصد تکرار این عنوان در جام ملت‌های 2016 است که بهمن ماه سال جاری به میزبانی کشور ازبکستان به انجام خواهد رسید.

منبع: فارس